۰
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
امام جمعه هیرمند:

در مملکت امام رضا (ع) نباید خلاف سیره این امام حرکت کرد لذا زندگی ایشان برای همه باید الگو باشد

حجت الاسلام گزمه امام جمعه هیرمند گفت: مردم بیش از پیش با سیره امام رضا (ع) آشنا شوند و این سیره و سبک را در زندگی خود اجرا کنند.
گزمه
گزمه
به گزارش ندای هیرمند، حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: مردم بیش از پیش با سیره امام رضا (ع) آشنا شوند و این سیره و سبک را در زندگی خود اجرا کنند.
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در مراسم شهادت امام رضا (ع) با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت آن امام رئوف افزود: محب امام رضا (ع) باید نماز مستحبی بخواند و با قرآن مانوس باشد.
وی تصریح کرد: در مملکت امام رضا (ع) نباید خلاف سیره این امام حرکت کرد لذا زندگی ایشان برای همه باید الگو باشد.
امام جمعه هیرمند بیان داشت :  قبل از اینکه به زیارت امام رضا (ع) برویم ابتدا ایشان را خوب بشناسیم و بعد با معرفت به زیارت این امام برویم.
 گزمه امام جمعه هیرمند خاطر نشان کرد: حضور پرشور عاشقان امام رضا (ع) باپای پیاده برای شرکت درمراسم شهادت امام رضا(ع) ازسراسر کشورستودنی است.
 وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) از نظر اخلاقی و عرفانی،‌ آموزه‌های ارزشمندی را برای زندگی بشریت قرار داده است تاکید کرد: این آموزه‌ها نجات بخش بشریت می باشد لذا امروزه جوانان ما به ویژه دانشجویان و طلاب باید از آن حضرت الگو بگیرند و سیره ایشان را دنبال کنند. 
 
 
کد مطلب: 422414
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی