۰
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
امام جمعه هیرمند:

مسئولینی که اردوهای مختلط دانشجویی را تدارک میبینند باید جوابگو خون شهداء باشند

حجت الاسلام گزمه گفت: هدف عده ای در طول تاریخ انقلاب اسلامی حذف دانشجو های انقلابی بوده است، اموال بیت المال را صرف هزینه هایی برای برقراری روابط بین دانشجو ها کردند تا آنها را از فرهنگ انقلاب و اسلامی دور سازند.
گزمه
گزمه
به گزارش ندای هیرمند؛حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در خصوص روز دانشجو گفت: این روز در انقلاب اسلامی ایران تاریخ است چرا که عده ای به نام دانشجو به انقلاب اسلامی خیانت کردند.
وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری کار فرهنگی دانشجویی این نیست که جلسات و اردوهای مختلط برگزار کنند بلکه کار فرهنگی آن است که جوان را مومن و انقلابی تربیت کنند تا سرباز انقلاب و کشور باشد.
امام جمعه هیرمند اذعان داشت: هدف عده ای در طول تاریخ انقلاب اسلامی حذف دانشجو های انقلابی بوده است، اموال بیت المال را صرف هزینه هایی برای برقراری روابط بین دانشجو ها کردند تا آنها را از فرهنگ انقلاب و اسلامی دور سازند.
حجت الاسلام گزمه تصریح کرد: هزینه های بیت المال باید برای تقویت انقلاب و اسلام صرف شود نه برای اردوهای مختلط دانشجویی، مسئولانی که این اردوها را تدارک میبینند باید جوابگو خون شهداء باشند.
وی همچنین گفت: دانشگاه ها باید جوانانی تربیت کنند تا با فرهنگ انقلاب سربازانی برای اسلام و انقلاب بشوند و زمینه حکومت امام زمان(عج) را فراهمم کنند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425885
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی