۰
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱
خطیب جمعه هیرمند:

دولت اختلاس اخیر را روشن سازی کند/دولت مردان دیگران را مقصر نکنند

حجت الاسلام گزمه گفت امید است که در این باقیمانده عمر دولت که کمتر از یکسال است خدماتی که دولت قول داده بود به سرانجام برسد زیرا برجام هیچ تاثیری در زندگی مردم نداشته است.
گزمه
گزمه
به گزارش ندای هیرمند؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در خطبه های این هفته از نماز جمه که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد گفت: جهاد اصغر جنگی است که دفاع در مقابل تجاوز دشمن است اما جهاد اکبر جنگ با نفس اماره است یعنی آن است که با شیطان مبارزه کرد.
وی افزود:.امروزه دشمن برای جوانان فضاهای مجازی به وجود آورده است که قطعا به ضرر نسل جوان تمام خواهد شد در یک برهه از زمان یک فیلم مستهجن ماهها طول میکشید تا بدست افراد برسد امروزه با این ارتباط ها در عرض چندین ثانیه این فیلم ها بدست جوانان میرسد.
خطیب جمعه هیرمند خاطر نشان کرد: اگر پدر مادرها دقت لازم را نداشته باشند جوانان با این شبکه های اجتماعی رو به تخریب میروند اما ما میتوانیم از این سلاح را بر علیه خود دشمن استفاده کنیم و آنان را مایوس گردانیم.
حجت الاسلام گزمه بیان داشت: جنگ دشمن با اسلام  تمام نشدنی است تا زمان نبرد حق و باطل ما با دشمن در نبرد هستیم تا حکومت فارق از تمام ظلم ها برپا و مردم طعم حکومت بدون ظلم را بچشند.
وی تصریح کرد: امروزه ما نیز باید راه شهیدان را ادامه دهیم امام راحل در هر سه جبهه موفق بود و با تحمل همه ی مشکلات در راه هدف متعالی خدا او را در تاریخ ماندگار کرد هر کسی در این مسیر حرکت کند به این سعادت خواهد رسید.
امام جمعه هیرمند اذعان داشت: امروز ما هم مسیرمان باید مشخص شود و با قرار گرفتن زیر پرچم ولایت مسیر خود را بشناسیم  زیرا راه رسیدن به امام زمان(عج) ولایت فقیه است.
وی گفت:‌امروزه برخی ها ادعا دارند که از رکود خارج شده ایم اما فقر و محرومیت و تعطیلی کارخانه ها این ادعا را رد می کند.
خطیب جمعه هیرمند بیان داشت: دولت مردان در بحث اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان روشنگری کنند تا مردم بدانند و با عوامل این کار برخورد شود صندوق ذخیره فرهنگیان حق جامعه فرهنگیان است و ربطی به دولت قبلی ندارد.
 
دولت مردان دیگران را مقصر نکنند وعده ها را عملی کنند
 
حجت الاسلام گزمه تصریح کرد: برخی از  وزرای دولت مدعی میشوند که امامان جمعه با اعصاب مردم بازی میکنند و این نگرانی جامعه تقصیر ائمه جمعه است اما انتقادهایی که در خطبه های سیاسی نماز جمعه می شود در راستای سازندگی کشور است.
وی ادامه داد: آیا مقصر امامان جمه هستند و یا وعده های توخالی و شعار هایی که عمل نمیشود؟ طرح هایی که به مردم قول داده میوشد اما به سرانجام نمیرسند خب این ظلمی بزرکی در حق این مردم است.
حجت الاسلام گزمه تاکید کرد: ما نظرات مردم را از این تریبون اعلام میکنیم و درخواست مردم از این تریبون یادآوری میشود مطالبات مردم رصد میشود و سپس بیان میشود.
وی گفت: امید است که در این باقیمانده عمر دولت که کمتر از یکسال است خدماتی که دولت قول داده بود به سرانجام برسد زیرا برجام هیچ تاثیری در زندگی مردم نداشته است.
 
 
کد مطلب: 425566
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی