۲
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
گزارشی از زنگ خطر کانال های ناهنجار تلگرام

چالش هایی با عنوان بی غیرتی و بی آبرویی برای پسران و دختران جوان

در بسیاری از  کانال های تلگرام برای جذب مخاطب بیشتر مدیر کانال دست به انتشار عکس های مستهجن میزند و یا صوت هایی با موضوع مسخره کردن دیگران منتشر کرده تا به تعداد کاربران خود در کانال بیفزاید.
تلگرام
تلگرام
به گزارش ندای هیرمند؛ شبکه اجتماعی پر طرفدار تلگرام این روزها بسیاری از افراد خانواده را خانه نشین کرده به گونه ای که حتی تلگرام بخشی از زندگی روزمره انان را تشکیل می دهد.
اما در این میان در کنار با همه خوبی هایی که شبکه های اجتماعی برای مردم دارند بسیاری از ناهنجاری هایی مانند ترویج فرهنگ غربی و کانال هایی که با ادبیات عامیانه و دوستانه در بین دختران و پسران جوان یک راحتی و حس دوستانه ایجاد می کنند.
در بسیاری از این کانال ها برای جذب مخاطب بیشتر مدیر کانال دست به انتشار عکس های مستهجن میزند و یا صوت هایی با موضوع مسخره کردن دیگران منتشر کرده تا به تعداد کاربران خود در کانال بیفزاید.
نکته قابل تامل در این زمینه مد کردن چالش های جدیدی است که کانال های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی تلگرام راه اندازی کرده اند.
چالش های با عنوان بی غیرتی و بی آبرویی برای پسران و دختران جوان،در بسیاری از این چالش ها مشاهده می شود که دختران قسمتی از بدن خود را برهنه کرده و عکس خود را به انتشار می گذارند تا ملیون ها نفر در سراسر ایران عکس بدن وی را مشاهده کنند.
همانطور که می دانیم اسلام تاکید فراوانی در حفظ حجاب زن کرده است به گونه ای که زن در نگاه نامحرم باید تمامی اندام و بدن او به زیر چادر محفوظ بماند،حال با پیشرفت تکنولوژی و فرهنگ غرب گرایی بسیاری از جوانان ما به گمراهی کشانده شده اند.
اخیرا در یکی از کانال های ناهنجار چالشی به عنوان همجنسگرایی را در کانال خود منتشر کرده است که در نگاه اول بیننده را به صورت طنز آمیز میخنداند اما در باطن هدف دیگری را دنبال خواهد کرد.

چالش به این عنوان مطرح می شود که کاربر به دوست صمیمی خود پیشنهاد همجنسگرایی می نماید و از حرفهای او اسکرین شات گرفته و به مدیر کانال ارسال  می گردد تا او در کانالی که هزاران کاربر را دنبال می کند منتشر کرده و این فرهنگ را در ذهن های جوانان جای دهد.
بله، میبینیم که تمامی چالش هایی که مطرح می شود بر خلاف قوانین اسلامی است و تنها یک هدف در پشت خنداندن ظاهری مردم دارند،«تخریب اسلام». 
کد مطلب: 423152

آرین پ
Iran, Islamic Republic of
بخواب بابا ....
زکیه مدل78
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم متاسفم.... متاسف
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی