۱
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰

انهدام باند ۷ نفره سارقان منزل در زهک

🔸️انهدام باند ۷ نفره سارقان منزل در زهک🔸️ فرمانده انتظامی شهرستان زهک از دستگیری و انهدام باند ۷ نفره سارقان منزل در شهرستان زهک خبر داد.
انهدام باند ۷ نفره سارقان منزل در زهک
فرمانده انتظامی شهرستان زهک ، سرهنگ " حمید نوری" در تشریح این خبر گفت : در بي وقوع چند فقره سرقت منزل درحوزه استحفاظی ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت . وی افزود : مامورین این انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتي ، سارقان را شناسايي و با هماهنگی قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند . فرمانده انتظامی شهرستان زهک با بیان اینکه در بازرسي از مخفیگاه متهمان مقادیری از اقلام مسروقه کشف و تحویل مالباختگان گردید ، اظهار داشت : متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند . سرهنگ نوری با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند ، به شهروندان توصیه کرد : ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
کد مطلب: 430695
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی