۱
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
برای اولین بار/

تیم فوتبال ساحل شهرستان هیرمند به رقابت های لیگ برتر استان صعود کرد

بهزادی فر مربی تیم گفت: تیم فوتبال ساحل هیرمند پس از 10 سال تلاش و کوشش و بدون هیچ گونه حمایت های دولتی با تلاش خود بازیکنان به این مهم دست پیدا کرده است.
ساحل
ساحل
به گزارش ندای هیرمند؛تیم فوتبال ساحل شهرستان هیرمند پس از سال ها جدال بر سر کسب سهمیه لیگ برتر استان سیستان و بلوچستان بالاخره با کسب نایب قهرمانی رقابت های شهرستانی به این عنوان دست یافت.
مجتبی بهزادی فر  مربی تیم فوتبال ساحل شهرستان هیرمند به خبرنگار ندای هیرمند گفت: جوانان شهرستان هیرمند نشان دادند که در زمینه های ورزشی توانایی بالایی دارند و استعداد و علاقه خاصی در رشته فوتبال و فوتسال دارا هستند.
وی افزود: تیم فوتبال ساحل هیرمند پس از 10 سال تلاش و کوشش و بدون هیچ گونه حمایت های دولتی با تلاش خود بازیکنان به این مهم دست پیدا کرده است.
مربی تیم ساحل هیرمند بیان داشت: استعدادهای فراوانی در حوزه هیرمند وجود دارد که با کمبود امکانات ورزشی یکی پس از دیگری در حال از بین رفتن می باشد.
بهزادی فر تصریح کرد: امروزه وقت آن رسیده که  با همدلی و حمایت مسئولین شهرستان هیرمند آبرومندانه پای به این رقابت ها بگذاریم.
گفتنی است که تیم فوتبال ساحل تنها تیم فوتبالی، در سطح شهرستان هیرمند است که برای اولین بار پای به این مسابقات می گذارد.
کد مطلب: 422395
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی