۰
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴

سهمیه تیم تکاور زابل به هیرمند رسید

تیم فوتبال ساحل هیرمند سهمیه حضور در لیگ برتر استان را از تیم تکاور زابل خریداری کرد.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛ در اقدامی خودجوش تیم فوتبال ساحل هیرمند سهمیه حضور در لیگ برتر استان را از تیم تکاور زابل خریداری کرد.
مجتبی بهزادی فر سرمربی تیم ساحل هیرمند در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با توجه به عدم کسب سهمیه تیم ساحل هیرمند در رقابت های استانی و علاقه مند بودن بازیکنان این تیم برای شرکت در این مسابقات سهمیه تیم تکاور را خریداری کرد.
وی افزود: تیم تکاور زابل به دلیل مشکلات مالی از حضور در این رقابت ا انصراف داده است در همین رابطه نیز تیم ساحل هیرمند با مبلغی بالغ بر 12 میلیون ریال سهمیه این تیم زابلی را خریداری کرده است.
سرمربی تیم ساحل هیرمند اذعان داشت: این مبلغ توسط خود بازیکانان تیم جمع آوری شده و هیچگونه کمک نقدی از سوی مسئولین صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: مسئولین می توانند در ادامه رقابت ها از این تیم که امید زیادی برای حضور در رقابت های استانی دارد حمایت کنند تا استعداد های فوتبالیست های هیرمندی به سرانجام برسید.
بهزادی فر خاطرنشان کرد: این دومین حضور تیم ساحل هیرمند در رقابت های لیگ برتر استانی خواهد بود که امید است با حمایت مسئولین به جایگاه معتبری دراستان دست پیدا کرد.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 426260
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی