۰
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳
خطیب جمعه هیرمند:

مسئولی که وعده اشتغال داد از بیکاری جوانان شرمنده باشد/شادی به چه قیمتی در دانشگاه ها انجام می شود؟

حجت الاسلام گزمه گفت: مسئله فرهنگ مسئله ای است که امروز باید به آن توجه ویژه ای داشت، امروزه اگر ما در همه ی زمینه ها پیشرفت کنیم اما فرهنگ را نادیده بگیریم این پیشرفت هیچ ارزشی نخواهد داشت.
گزمه
گزمه
به گزارش ندای هیرمند؛ نماز جمعه این هفته شهرستان هیرمند به امامت حجت الاسلام ابراهیم گزمه در مصلی الغدیر برگزار شد.
امام جمعه شهرستان هیرمند در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان داشت: مسئله فرهنگ مسئله ای است که امروز باید به آن توجه ویژه ای داشت، امروزه اگر ما در همه ی زمینه ها پیشرفت کنیم اما فرهنگ را نادیده بگیریم این پیشرفت هیچ ارزشی نخواهد داشت.
وی افزود: نمونه های زیادی را میتوان در کشورهای دیگر مشاهده کرد که اگر چه در عرصه ای سیاست و اقتصاد پیشرفت چشمگیری داشته اند اما بی توجهی به فرهنگ آن کشور را در آستانه فروپاشی هدایت کرده است لذا فرهنگ مهمترین مسئله ای است که امروزه باید به آن توجه داشت.
حجت الاسلام گزمه تصریح کرد: کشورهای استکباری این روزها می کوشند تا فرهنگ غلط غرب را در کشورهای اسلامی پیاده کنند و تلاش آنان تغییر دادن فرهنگ های ناب اسلامی است،آنها آرام آرام به روش های مختلف طی سالها در اذهان عمومی رخنه می کنند.
خطیب جمعه هیرمند ابراز داشت: فرهنگ ناب اسلامی امروزه باید از حوزه ها و دانشگاه آغاز گردد، اگر دانشگاه ها و حوزه ها فرهنگ صحیح را سر لوحه کار قرار دهند در آینده نیز جامعه ای اسلامی را شاهد خواهیم بود، امروزه دیده می شود که دشمنان بیشترین نقشه ها را بر روی دانشگاه ها پیاده می کند لذا میداند که قشر جوان آسیب پذیر است و در نظر دارند که دانشجو را بی بندو بار کنند و آن را از مسائل  و احکام دینی دور نمایند.
حجت الاسلام گزمه اظهار داشت : امروزه در بسیاری از دانشگاه ها  مراسمات معنوی همانند برگزاری شب های قدر و ... برگزار می شود که جای بسیار تشکر از مسئولین دانشگاه دارد اما متاسفانه شنیده می شود که در برخی از دانشگاه ها  نیز حرکات ضد ارزشی انجام می شود که هیچ ارتباطی با فرهنگ اسلامی ندارد.
وی خاطر نشان کرد: جای بسی تاسف دارد که این حرکات ناشایست در انظار مسئولین دانشگاه انجام می شود ، آیا می شود که پاسخگو شهدا و امام شهدا در روز قیامت بود؟ شادی به چه قیمتی در دانشگاه ها انجام میشود؟  باید دانست که مردم ایران انقلاب کردند تا بر روی ارزش های دینی پا گذاشته نشود.
امام جمعه هیرمند تصریح کرد: امروزه باید در بحث اقتصاد مقاومتی عزم را جزم کرده و به ندای رهبری لبک بگوییم، همانطور که رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس دهم بیان فرمودند که جوانی با دست های خالی به خانه باز می گردد من هم شرمنده ام ، باید گفت که آن مسئولی باید شرمنده باشد که با وعده های اشتغال پا به میدان سیاست نهاده است .
 
 
 
 
 
کد مطلب: 424129
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی