۰
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۲
خطیب جمعه هیرمند:

برجام سفره مردم را خالی کرده است/بزرگنمایی برجام در هفته دولت حرکتی تبلیغاتی بود

حجت الاسلام گزمه گفت: مسئولان باید همواره به مردم خدمت کنند و خدمات دولت را در این هفته برای مردم بازگو کنند و از بزرگ نمایی و برجسته کردن برجام خودداری کنند زیرا مسئله برجام تا کنون باعث رنگی شدن هیچ سفره ای نشده بلکه سفره ها را از گذشته هم خالی تر کرده است.
گزمه
گزمه
به گزارش ندای هیرمند؛  نماز جمعه این هفته شهرستان هیرمند به امامت حجت السلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام گزمه در خطبه های این هفته نماز جمعه ابراز داشت : خداوند در قرآن کریم به عمل صالح و کار های نیک تاکید فراوانی کرده است و خداوند بهترین افراد را در نزد خود انسان های صالح نامیده لذا نتیجه کار خوب رحمت از آتش جهنم خواهد بود.
خطیب جمعه هیرمند اظهار داشت:آل سعود خائن در سال های متفاوت به حجاج و مسلمانانی که برای زیارت خانه خدا به عربسان سفر می کنند بی احترامی ها و مرتکب جنایاتی شده است که امام خمینی در سال های اول انقلاب نیز به این مسئله اشاره نموده اند.
وی بیان داشت: امروزه حرم امن الهی به دست عده ای هوسران و راحت طلب افتاده است که به ظاهر نام اسلام را یدک می کشند اما غلام حلقه به گوش کشورهای استکباری و دشمنان اسلام هستند
حجت الاسلام گزمه با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: امروزه باید خانواده ها زندگی ساده را برای جوانان فراهم کنند و با برگزاری ازدواج ها ی آسان از تجمل گرایی و اشرافی گرایی به دور بمانند.
امام جمعه هیرمند بیان داشت: متاسفانه امروزه جوانان از ازدواج علوی فاصله گرفته اند وبه سوی چشم و هم چشمی ها و خرج و مخارج بالا روی آورده اند؛ این نکته باید مورد توجه والدین قرار گیرد و فرزندان خود را به ازدواج های آسان و ساده تشویق نمایند.
خطیب جمعه هیرمند اظهار داشت: متاسفانه هفته دولت در حالی به پایان رسید که برخی از مسئولین به جای ارائه خدمات دولتی نشست های تبلیغاتی در راستای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را در پیش گرفته بودند.
وی افزود: مسئولان باید همواره به مردم خدمت کنند و خدمات دولت را در این هفته برای مردم بازگو کنند و از بزرگ نمایی و برجسته کردن برجام خودداری کنند زیرا مسئله برجام تا کنون باعث رنگی شدن هیچ سفره ای نشده بلکه سفره ها را از گذشته هم خالی تر کرده است.
حجت الاسلام گزمه ابراز داشت:بیش از دو هفته از هجوم ملخ ها در تالاب هامون می گذرد و دولت مردان تا کنون هیچ اقدامی انجام نداده اند و منتظر از بین رفتن اندک کشاورزی در شهرستان هستند؛ دولت باید گره گشای مشکلات مردم باشد و در اولین فرصت به رسیدگی این مشکلات بپردازد.
 
کد مطلب: 424988
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی