۰
جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۴
خطیب جمعه هیرمند:

دشمن همان دشمن زمان مشروطه با امکانات و نیرو های بیشتر است

حجت الاسلام گزمه گفت: دشمن همان دشمن زمان مشروطه با امکانات و نیرو های بیشتر است و نباید امروزه خودمان را به بیخیالی و بی رغبتی به نقشه های دشمن نشان دهیم زیرا قطعا آخر و عاقبت بی رغبتی به دشمن شکست خواهد بود.
گزمه
گزمه
به گزارش ندای هیرمند؛نماز جمعه این هفته شهرستان هیرمند به امامت حجت الاسلام گزمه در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در خطبه های این هفته از نماز جمعه گفت: آیت الله میرزا علی مشکینی یکی از بزگان انقلاب و اسلام است که خدمات گرانبهایی را برای نظام انقلابی ایران انجام داده است.
وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)بیان داشت : عزاداری برای اهل بیت و معصومین خیر و برکت را در زندگی انسان ها بالا می برد و درشهرستان هیرمند نیز به مدت سه شب در مساجد این شهرستان مراسم عزاداری برگزار می شود.
خطیب جمعه هیرمند بیان داشت: امروز دشمن در صدد دو دستگی در بین مردم انقلابی ایران اسلامی است و باید امروزه هوشیار باشیم که تجربه تلح انقلاب مشروطیت تکرار نشود و زحمات مبارزینی که در راه انقلاب به شهادت رسیده اند به هدر نرود.
حجت الاسلام گزمه بیان داشت: دشمن همان دشمن زمان مشروطه با امکانات و نیرو های بیشتر است و نباید امروزه خودمان را به بیخیالی و بی رغبتی به نقشه های دشمن نشان دهیم زیرا قطعا آخر و عاقبت بی رغبتی به دشمن شکست خواهد بود.
وی ابراز داشت: امروز عربستان سعودی یکی از دشمنان  ایران شده است و از یک طرف مردم مومن ایران را از عبادت خانه خدا منع کردند و از طرفی به ترور روحانیون مبارز شیعه پرداخته اند.
خطیب جمعه هیرمند اظهار داشت: تفکر انقلابی ایران و امام به تمام جهان اسلام و دیگر کشورها خواهد رسید و قطعاَ کشت و کشتار مبارزین این تفکر را قدرت مند خواهد کرد و به اهداف نزدیک تر می گرداند.
کد مطلب: 424572
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی