۰
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲
امام جمعه هیرمند:

خدمت در مناطق محروم لبیک به ندای رهبری است

حجت الاسلام گزمه گفت: خدمت در مناطق محروم لبیک به ندای رهبریست قطعا کارهای جهادی بر کسی پوشیده نیست و این فعالیت ها در نزد خدا اجر و پاداش خواهد داشت.
خدمت در مناطق محروم لبیک به ندای رهبری است
به گزارش ندای هیرمند؛ حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی شهید مهدی باکری گفت: وحدت در منطقه مرزی شهرستان هیرمند همواره مشخص می شود، ،دشمنان با تمام قدرت به میدان خواهند آمد تا به اسلام ضربه وارد کنند اما با وجود وحدت هیچ گوشه چشمی به کشور نمی توانند داشته باشند.
وی افزود: سیستان منطقه ای است که سیزده هزار شهید را تقدیم میهن کرده و به هنگام جنگ جوانان سیستانی با اعزام به مناطق غرب کشور افتخار آفرینی کردند امروز نیز جوانان دیگری از شمال غرب برای خدمت به میهن اسلامی وارد منطقه سیستان شده اند.
امام جمعه شهرستان هیرمند تصریح کرد: خدمت در مناطق محروم لبیک به ندای رهبریست قطعا کارهای جهادی بر کسی پوشیده نیست و این فعالیت ها در نزد خدا اجر و پاداش خواهد داشت.
حجت الاسلام گزمه گفت: سیستان افتخاری است در تاریخ اسلام، مردمی ولایت مدار که همواره در راستای اهداف انقلاب پیش رفته اند و در شرایط سخت کشور را تنها نگذاشته اند.
وی همچنین تصریح کرد: امروز در نقطه صفر مرزی بالاترین امنیت را مشاهده می کنیم این امنیت به راحتی به دست نیامده است و هزاران شهید در این راه جان خود را نثار میهن اسلامی کرده اند.
انتهای پیام/
 
 
 
 
کد مطلب: 425980
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی