۰
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
امام جمعه هیرمند:

مسئولی که پا بر روی پرچم گذاشت عذر خواهی کند

حجت الاسلام گزمه گفت: توهین به پرچم جمهوری اسلامی ایران چیز کوچکی نیست و در حافظه مردم ثبت خواهد شد مسئولینی که این عمل را حتی اگر ناخواسته انجام داده اند یک عذرخواهی به ملت بدهکارند، باید مسئولین بالادست بخواهند و سوال کنند که چرا این چنین اشتباهی رخ داده است.
گزمه
گزمه
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در گفتگو با ندای هیرمند بیان داشت: امام (ره) برای برپایی قوانین الهی انقلاب اسلامی را شکل داد و در این راه شهدای فراوانی به خاطر ایشان جان خود را در راه این انقلاب نثار کردند اما امروزه عده ای حقوق های آنچنانی دریافت میکنند و برخی ها نیز برای نان شب محتاج هستند این امر بر خلاف سیره حکومتی امیرالمومنین (ع) است.
وی افزود: امروزه باید با دید رهبری کشور را اداره کرد همانطور که همه ی دغدغه ایشان ساخت مساجد و کمک به مناطق محروم است اما متاسفانه عده ای دغدغه اصلیشان لغو جلسات و کنسرت ها است میگویند مردم خودشان آگاه هستند و حلال و حرام را تشخیص میدهند، اما باید پرسید که آیا همه ی مردم مجتهد و کارشان دینی هستند؟
امام جمعه هیرمند تصریح کرد: آنچه که به صراحت ثبت و ضبط از مسئولان مذاکره کننده است بارها گفته اند به محض توافق برجام همه ی تحریم ها لغو خواهد شد و دیگر تحریم جدید نخواهد بود اما در سنای آمریکا تا ده سال دیگر تحریم ها بر علیه ایران تثبیت شده است.
وی ادامه داد: کلام مقام معظم رهبری که فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید در اینجا مشخص میشود، ایران تعهدات برجام را از صفر تا صد انجام داده اند اما آمریکا برجام را نقص کرده است و اکنون جوابگو نیست.
حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: در حاشیه مراسمات شهید مدافع حرم محسن رضایی مسئولین برای فاتحه بر سر مزار آن شهید بزرگوار می آیند و پا بر روی پرچم جمهوری اسلامی ایران میگذارند این امر هیچگاه قابل پذیرش نیست.
وی ابراز داشت: عذر بدتر از گناه این است که میگویند چرا خانواده شهید پرچم را بر روی مزار قرار داده است، در جبهه جنگ تابوت شهدا همین پرچم بوده است و کسی که بر سر مزار حضور پیدا میکند باید با حواس جمعی کامل بر سر مزار شهداء حاضر شود استاندار سیستان و بلوچستان باید پاسخگو این حرکت باشد.
امام جمعه هیرمند گفت: توهین به پرچم جمهوری اسلامی ایران چیز کوچکی نیست و در حافظه مردم ثبت خواهد شد مسئولینی که این عمل را حتی اگر ناخواسته انجام داده اند یک عذرخواهی به ملت بدهکارند، باید مسئولین بالادست بخواهند و سوال کنند که چرا این چنین اشتباهی رخ داده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425853
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی