۰
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

تجلیل از تعداد 160 دانش آموز برتر در حوزه های آموزش و پرورش در شهرستان هیرمند

سارانی گفت: در این مراسم از تعداد صد و شصت دانش آموز برتر دختر و پسر مدارس سطح شهرستان هیرمند درحوزه های مختلف آموزشی و پرورشی در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم تجلیل به عمل آمد.
سارانی
سارانی
به گزارش ندای هیرمند ، مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر حوزه آموزشی و پرورشی با حضور فرماندار، مدیران ادارات ، دانش آموزان و مربیان در سالن آموزش و پرورش شهرستان هیرمند برگزار شد.
حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در این مراسم گفت: شما دانش آموزان آینده سازان جامعه و کشور هستید، و قطعا آینده از آن شما دانش آموزان خواهد بود.
وی افزود: هدف از برگزاری این چنین همایش ها با نشاط نگه داشتن و امید دادن به نسل جوان و نوجوان دانش آموزان است، تا تنوع در سر لوحه زندگی  و کار آنها قرار داشته باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند بیان داشت: در این مراسم از تعداد صد و شصت دانش  آموز برتر دختر و پسر مدارس سطح شهرستان هیرمند درحوزه های مختلف آموزشی و پرورشی در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم تجلیل به عمل آمد.
وی تصریح کرد: در این همایش از دانش آموزان برتر علمی و کار آفرین ، دانش آموزان برتر مسابقات قرآنی ، دانش آموزان برتر رشته ورزشی دومیدانی و دانش آموزان راه یافته به المپیاد علوم که در استان و کشور مقام کسب نموده اند تجلیل شد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 427067
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی