۰
سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹
مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

2 هزار متر مربع زمین به آموزش و پرورش هیرمند اهداء شده است/پیشرفت چشمگیر دانش آموزان هیرمند در سال های اخیر

حمید سارانی گفت : خیرین و نیکوکاران در آستانه سال تحصیلی جدید تعداد دوهزار دفتر و 35 کارتن لوازم التحریر در اختیار آموزش و پرورش شهرستان هیرمند قرار داده اند که در ایام تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند اهداء خواهد شد.
سارانی
سارانی
به گزارش ندای هیرمند؛ حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت : در سال جاری به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاس های تقویتی ویژه کنکور و امتحانات نهایی برای محصلان سال آخر دوره متوسطه برگزار شده است.
وی افزود : در این بین با توجه به پیشرفت تحصیلی در سال های اخیر شهرستان هیرمند توانسته است رتبه برتر سوادآموزی در استان را کسب نماید در این بین در کنکور سراسری نیز دانش آموزان نخبه این شهرستان توانسته اند برای اولین بار رشته های برتری کسب نمایند.
سارانی بیان داشت: تیم ورزشی دو میدانی آموزش و پرورش شهرستان هیرمند نیز در سال جاری توانست مقام سوم رقابت های کشور را کسب نماید که هر ساله تیم دو میدانی نشان داده عنوان های برتر کشور را می تواند با امکانات محدود به دست آورد.
مدیر آموزش و پرورش هیرمند خاطر نشان کرد: در  آستانه سال تحصیلی جدید ثبت نام 95 درصد دانش آموزان سطح حوزه شهرستان هیرمند به اتمام رسیده است و آموزشگاه ها آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید را دارند.
وی ابراز داشت: در سال های اخیر خیرین و نیکوکاران توانسته اند اقدامات بسیار خداپسندانه ای در شهرستان هیرمند انجام دهند که در این بین 2 هزار متر مربع زمین در جهت ساخت آموزشگاه ها و مدارس به آموزش و رورش اهداء شده است .
سارانی اظهار داشت : خیرین و نیکوکاران در آستانه سال تحصیلی جدید تعداد دوهزار دفتر و 35 کارتن لوازم التحریر در اختیار آموزش و پرورش شهرستان هیرمند قرار داده اند که در ایام تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند اهداء خواهد شد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 424903
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی