۰
چهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶
مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

ایجاد فضای مناسب مدارس کیفیت تدریس را بالا می برد

حمید سارانی گفت:فضای برخی از مدارس شهرستان هیرمند از محوطه خاکی رنج می برد که با توجه به تاثیر منفی در کیفیت آموزش، این مدارس اقدامات ویژه ای برای ایجاد فضای مناسب در مدارس صورت پذیرفته است.
حمید سارانی
حمید سارانی
به گزارش ندای هیرمند؛ حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت : فضای برخی از مدارس شهرستان هیرمند از محوطه خاکی  رنج می برد که با توجه به تاثیر منفی در کیفیت آموزش، این مدارس اقدامات ویژه ای برای ایجاد فضای مناسب در مدارس صورت پذیرفته است.
وی افزود: در این بین آسفالت مدرسه راهنمایی سید الشهدا انجام شده است تا محوطه خاکی قبلی از بین برود و گرد و غبار بر اثر طوفان ها به سمت دانش آموزان هجوم نبرد.
سارانی بیان داشت: با توجه به گرمای شدید این روزهای منطقه سیستان دو دستگاه کولر نیز با همت بخشداری شهرستان هیرمند در محل مدرسه الزهرا این شهرستان نصب گردید تا در فصل جدید مدارس دانش آموزان بتوانند از آن بهره ببرند.
مدیر آموزش و پرورش هیرمند تصریح کرد: تا اوایل مهر ماه هوشمند سازی یک کلاس درس توسط شبکه بهداشت شهرستان انجام خواهد پذیرفت چرا که معتقدیم فضای تعلیم و تربیت، فضای تربیت شدن است و فضایی است که دانش آموز در آن باید فرصت تجربه کردن و آزمون و خطا را یاد بگیرند.

وی ابراز داشت : پرداخت ایاب و ذهاب دانش آموزان در فصل امتحانات نیز از جمله اقداماتی است که آموزش و پرورش این شهرستان در خصوص رفت و امد دانش آموزانی که از نقاط دور شهرستان به مرکز مراجعه می کنند در نظر گرفته شده است.
کد مطلب: 424238
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی