۰
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶
مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

دهه فجر یادآور سرنگونی ظلم توسط انقلابون است

حمید سارانی گفت: دهه فجر بزرگترین انقلابی است که مسلمانان جهان آن را شاهد بوده اند ، این انقلاب یادآور رشادت های مردمی است که ظلم را سرنگون کردند.
حمید سارانی
حمید سارانی
حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در گفتگو با ندای هیرمند تصریح کرد: دهه فجر بزرگترین انقلابی است که مسلمانان جهان آن را شاهد بوده اند ، این انقلاب یادآور رشادت های مردمی است که ظلم را سرنگون کردند.
وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در روز نخست این دهه اقداماتی از قبیل برگزاری همایش تجلیل از 310نفر از دانش آموزان ، مدیران و معلمان برتر،برگزاري شورای آموزش وپرورش شهرستان در دبیرستان دخترانه  17شهريور و گلبانگ انقلاب در همه ی مدارس ،از جمله مدرسه ی سیدالشهدا و 22بهمن در روز نخست ایام الله ده مبارک فجر بوده است.
وی افزود: برگزاري همایش کاروان انقلاب و کودک مسلمان بلوچ با همکاری ناحیه سپاه شهرستان،برگزاري همایش مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان هیرمند با همکاری مجمع خیرین شهرستان وبا حضور سه مدیر کل ،فرماندار  و مسؤولان شهرستان  برپايي نمایشگاه جابربن حیان و نوجوان خوارزمی با زمینه ی بسیار مناسب افتتاح مدرسه چهار کلاسه در مرکز بخش قرقری،برگزاری جلسه شورای اداری آموزش وپرورش شهرستان هیرمند با حضور دومدير کل آموزش وپرورش و نوسازی و تجهیز مدارس از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در چهار روز نخست دهه مبارک فجر بوده است.
وی خاطر نشان کرد: امید است با برنامه های متعالی و همراهی مردم خون گرم شهرستان شاهد ترقی و رشد دانش آموزان و آموزش وپرورش شهرستان هیرمند در آینده باشیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426440
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی