۰
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
رئیس آموزش و پرورش هیرمند:

کسب رتبه نخست امتحان نهایی توسط دانش آموز هیرمندی

حمید سارانی گفت: در سال های اخیر با همت دبیران و تلاش دانش آموزان شهرستان هیرمند موفقت های علمی متعددی کسب شده است که امید میرود این موفقت با ایجاد انگیزه در بین دیگر دانش آموزان افزایش یابد.
سارانی
سارانی
حمید سارانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در گفتگو با ندای هیرمند بیان داشت :  در امتحانات نهایی سال جاری از بین 413 دانش آموز حاضر در این آزمون ؛ دانش آموز دبیرستان پسرانه 22 بهمن توانست رتبه بیست و دوم را کسب نماید. 

وی افزود : در این بین دانش آموز  دبیرستان دخترانه عصمت شهرستان هیرمند رتبه ی افتخار آمیز  اول استان در امتحانات نهایی سال جاری را کسب نمود ه است  که در بین دبیرستان های عادی استان نشان از زحمات و تلاش های ارزنده ی دبیران دلسوزبرای آموزش دانش آموزان دارد. 

 رئیس آموزش و پرورش شهرستان هیرمند اظهار داشت :از خداوند منان خواهانم که شاهد کسب رتبه های علمی بهتر و بیشتری توسط دانش آموزان شهرستان هیرمند با همیاری بیشتر همکاران محترم باشیم. 

 سارانی بیان ابراز داشت : این موفقیت ارزشمندرا به دانش آموزان عزیز ودبيران و مدير ارجمند  واحد های آموزشی هیرمند تبريک و تهنیت عرض می نمایم.

وی خاطر نشان کرد: در سال های اخیر با همت دبیران و تلاش دانش آموزان شهرستان هیرمند موفقت های علمی متعددی کسب شده است که امید میرود این موفقت با ایجاد انگیزه در بین دیگر دانش آموزان افزایش یابد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424820
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی