۰
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱
مدیرآموزش و پرورش شهرستان هیرمند:

سارانی: تعداد 86 مدرسه در سطح شهرستان هیرمند از کمبود فضاهای آموزشی نامناسب برخوردار است

  سنت حسنه مدرسه سازی از بهترین اعمالی است که نزد خداوند متعال برخوردار که توشه های فراوانی را در این دنیا و آخرت فراهم  می سازد و جزو باقیات وصالحات خواهد بود.
سارانی
سارانی
به گزارش ندای هیرمند، حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: در سطح شهرستان هیرمند 176 مدرسه وجود دارد که از این تعداد مدارس جمعیت دانش آموزان پانزده هزارو دویست و پنجاه نفر می باشند که از این جمعیت ده هزار نفر آنها در مقطع ابتدایی و تعداد پنج هزار نفر در حوزه متوسطه اول و دوم هستند.
سارانی افزود:  سنت حسنه مدرسه سازی از بهترین اعمالی است که نزد خداوند متعال برخوردار که توشه های فراوانی را در این دنیا و آخرت فراهم  می سازد و جزو باقیات وصالحات خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: گذشتن و انفاق کردن از چیزی که برای انسان بسیار ارزشمند می باشد در نزد خداوند از ارزش و مقام بالایی را برخوردار است که  خیرین مدرسه ساز این را به زیبایی با حضور خود در این نقطه به خوبی نشان دادند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند بیان داشت: آنهایی که بازمنده از تحصیل هستند با کمک خیرین بتوانیم قدمی خیری برای بازماندگان از تحصیل برداریم و یکی از این دلیل ها فضاهای نامناسب آموزشی می باشد.
وی  تصریح کرد : تعداد 86 مدرسه در سطح شهرستان هیرمند از کمبود فضاهای آموزشی نامناسب برخوردار است که دانش آموزان با مشکل مواجه هستند که این امر کمک خیرین محترم را طلب می کند چرا که اگر مدارس از فضاهای آموزشی مناسب برخوردار باشند قطعا دانش آموزان بیشتری برای تحصیل خواهیم داشت.
کد مطلب: 423761
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی