۰
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۴
امام جمعه هیرمند:

از فضای مجازی می توان به نفع انقلاب اسلامی استفاده نمود

امام جمعه هیرمند بیان داشت: تمام تلاش دشمن و استکبار بی حجاب کردن دختران و زنان جامعه اسلامی است چرا که امروزه میدان و جبهه نبرد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می باشد.
ا
ا
به گزارش ندای هیرمند ، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی جمعی از دانش آموزان نخبه بسیجی به همراه مدیر آموزش و پرورش  با حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند دیدار کردند.
سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در این دیدار گفت: شهدای دانش آموز در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت ها و از خود گذشتگی های فراوانی نشان دادند و جوان مردانه با دشمن جنگیدند.

وی افزود: امروزه دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به میدان آمده و به مبارزه پرداخته لذا باید دانش آموزان بسیجی با حفظ حجاب و قلم خود با دشمن مبارزه کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند بیان داشت: اگر کشور ایران اسلامی تا کنون پایدار و پا برجا مانده است، به دلیل وجود رهبری و ولایت هست پس دانش آموزان بسیجی باید ولایت پذیر باشند چرا که خواسته شهدا ولایت پذیری می باشد.

حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در جمع دانش آموزان نخبه بسیجی اظهار داشت: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند رهبر ما آن جوان سیزده ساله است پس باید همه دانش آموزان بسیجی شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند.
وی افزود:دانش آموزان مدرسه و کلاس های درس را رها کردند و در جبهه های جنگ با دشمنان جوان مردانه جنگیدند و شهید شدند.

حجت الاسلام گزمه تصریح کرد:شهدا جزو دسته مخلصین هستند و شیطان هرگز نتواست در آنها نفوذ کند و مانع رشادت ها و جان فشانی های گهر بار آنها شود.

امام جمعه هیرمند بیان داشت: تمام تلاش دشمن و استکبار بی حجاب کردن دختران و زنان جامعه اسلامی است چرا که امروزه میدان و جبهه نبرد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می باشد.

وی گفت: در جنگ هشت ساله سیلی محکمی به دشمن و استکبار جهانی زدیم، امروزه دشمن می خواهد ما سرباز و پیاده نظام آنهادر فضای مجازی باشیم و به دنبال نفوذ فرهنگی می باشد.

گزمه خاطرنشان کرد: از فضای مجازی می توان به نفع انقلاب و دین استفاده نمود و ترویج اسلام ناب محمدی را سر لوحه کار خود قرار داد.

وی بیان داشت: دانش آموزان و نخبگان بسیجی می توانند با حفظ حجاب و درس خواندن خود جلوی زیاده خواهی های دشمن را بگیرند.
کد مطلب: 425582
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی