۰
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۹
خطیب جمعه موقت هیرمند:

مساجد پایگاه های انقلابند/برنامه های فرهنگی در مساجد برگزار شود

حجت الاسلام ظریف صیادی گفت : امروزه دشمن با شکستن مقدسات یک مذهب سعی در جریحه دار کردن غرور یک ملت را دارد لذا رژیم صهیونیستی نیز اولین قبلگاه اسلام را به آتش کشید و به خیال خود این جایگاه را تحقیر کرده است.
ظریف صیادی
ظریف صیادی
به گزارش ندای هیرمند نماز جمعه این هفته شهرستان هیرمند به امامت حجت الاسلام جانعلی ظربف صیادی امام جمعه موقت هیرمند در مصلی الغدیر برگزار شد.
حجت الاسلام ظریف صیادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت : به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و به آتش کشیدن اولین قبلگاه مسلمانان جهان 30 مرداد ماه را به نام مسجد نام گذاری کرده اند تا مسلمانان جهان جنایات رژیم غاصب اسرائیل را هیچ گاه از یاد نبرند.
وی افزود : امروزه  دشمن با شکستن مقدسات یک مذهب سعی در جریحه دار کردن غرور یک ملت را دارد لذا رژیم صهیونیستی نیز اولین قبلگاه اسلام را به آتش کشیده و به خیال خود این جایگاه را تحقیر کرده است.
خطیب جمعه موقت هیرمند بیان داشت: امروزه دشمنان اسلام برای مساجد و تفکراتی که در این مکان مقدس پرورش می یابد برنامه های دارند زیرا می دانند که مسجد سنگر انقلاب اسلامی است وانقلاب اسلامی ایران از این مکان ها آغاز گردیده است، در دوران انقالاب و دفاع مقدس مهمترین پایگاه جوانان انقلابی مسجد ها بودند.
حجت الاسلام ظریف صیادی ابراز داشت : جوانان انقلابی باید برای مساجد برنامه داشته باشند و برنامه های فرهنگی در این مکان ها اجرا نمایند تا نوجوانان و جوانان بیشتری به این سو کشانده شوند ، زیرا فاصله گرفتن از مسجد یقیناً شادمانی دشمن را در پی خواهد داشت .
وی خاطر نشان کرد: جوانان امروزی باید به محض پخش اذان از مساجد به سوی این عبادتگاه مذهبی بروند تا این حرکت خاری به چشمان دشمن باشد، اولین اقدام پیامبر اکرم (ص) ساخت مسجد در مدینه بود زیرا مسجد خیر و برکت زیادی برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424862

ختر
Iran, Islamic Republic of
زیباست
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی