۰
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند:

بستر ازدواج آسان برای جوانان فراهم شود/نسل آینده ایران نیازی به غرب ندارد

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند گفت: آنچه که امروز می تواند بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را رفع کند توجه به ازدواج آسان و زود برای جوانان است، مسئولین بستر ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.
ظریف
ظریف
حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند بیان داشت: جوانان ازدواج را در سن پایین انجام دهند تا از گناه های پیش رو در امان بمانند.
وی افزود: آنچه که امروز می تواند به ازدواج موفق تبدیل شود نگاه به ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است، ازدواج و زندگی آسان آن حضرت باید سرلوحه کار جوانان قرار گیرد تا زندگی به موفقیت تبدیل شود.
حجت الاسلام ظریف صیادی بیان داشت: امروزه مشکلات اقتصادی گریبانگیر جوان ما شده است، یک جوان تحصیلکرده نیمی از جوانی خود را به دنلاب کار و شغل هدر می دهد در صورتی که می تواند به اقتصاد مقاومتی روی آورد و  زندگی خود را متحول گرداند.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند بیان داشت: اقتصاد مقاومتی به همراه ازدواج آسان یک زندگی مشترک انقلابی و اسلامی را رقم می زند که در آن نیازی به غرب دیده نمی شود، اگر همه ی جوانان این مسائل را در نظر بگیرند نسل بعدی کشور ایران هیچ نیازی به مذاکره با غربی ها ندارد.
وی بیان داشت: آنچه که امروز می تواند بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را رفع کند توجه به ازدواج آسان و زود برای جوانان است، مسئولین بستر ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428452
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی