۰
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴
در گفت و گو با ندای هیرمند عنوان شد

کودتای 28 مرداد نتیجه اعتماد به آمریکا است/مسئولین تاریخ را ورق بزنند

مسئول اداره تبلیغات اسلامی هیرمند گفت: کودتای 28 مرداد ماه درس عبرتی برای امروز مسئولین ما است، که نتیجه اعتماد به آمریکا را نشان می دهد، امروز هر مسئولی که بخواهد به غرب اعتماد کند باید تاریخ را ورق بزند و راه وروش آمرکایی ها را از تاریخ مطالعه کند.
ظریف
ظریف
حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند در گفت و گو با ندای هیرمند؛ بیان داشت:  کودتای 28 مرداد سال 1332 یک کودتای انگلیسی و آمریکایی بود که قصد برگرداندن شاه سنگدل ایران را به کشور داشتند.
وی افزود: این کودتا تاریخ زنده کشور است که نتیجه اعتماد به آمریکا را به مسئولین و مردم ایران نشان می دهد.
حجت الاسلام ظریف صیادی تصریح کرد: دشمن، جمهوری اسلامی ایران  هر گاه که آرام بگیرد، و یا صلح و سازش را پیش بکشد باید دانست که یک دسیسه دیگر دارد و یا در حال تجدید قبا برای انجام نقشه های بعدی خود است.
وی بیان داشت: کودتای 28 مرداد ماه درس عبرتی برای امروز مسئولین ما است، که نتیجه اعتماد به آمریکا را نشان می دهد، امروز هر مسئولی که بخواهد به غرب اعتماد کند باید تاریخ را ورق بزند و راه وروش آمرکایی ها را از تاریخ مطالعه کند.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند گفت: هر آنچه که دشمن به ما نزدیک تر شود، نتیجه گمراه شدن از راه ولایت است، در این زمینه باید با الگو گرفتن از تاریخ و عمل کردن به فرموده های مقام معظم رهبری دشمن را تا حد امکان از خود دور سازیم.
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 428383
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی