۰
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵
امام جمعه موقت هیرمند:

امام خمینی(ره) عزت را به ملت ایران هدیه داد/حضرت زینب(س) بهترین اسوه برای زنان جامعه است

حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی عزت را به ملت ایران هدیه داد امروه امنیت موجود در کشور به برکت امام راحل و شهدای میهن اسلامی است.
ظریف صیادی
ظریف صیادی
به گزارش ندای هیرمند؛ نماز جمعه این هفته شهرستان هیرمند به امامت حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی امام جمعه موقت هیرمند در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی امام جمعه موقت شهرستان هیرمند در خطبه های این هفته از نماز جمعه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت زینب(س) بیان داشت: اگر به دستورات الهی عمل کنیم قطعاً در جامعه با عزت زندگی خواهیم کرد.
وی در ادامه روز پرستار را به همه ی سخت کوشان این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: حضرت زینب بهترین اسوه برای مادران و خواهران جامعه است، ایشان پس از حادثه کربلا از زخمی ها ی این حادثه و همچنین از امام سجاد(ع) پرستاری کردند و با شهامت و تقوی فرهنگ عاشورایی را زنده نگه داشتند.
خطیب موقت جمعه شهرستان هیرمند تصریح کرد: حضرت زینب در اوج فاجعه ایمان خود را از دست نداده و حتی در نماز خود نیز کوتاهی نکردند این بانوی بزرگوار اسلام بهترین الگو و اسوه برای پرستاران جامعه نیز هستند.
وی افزود: دهه فجر برای ملت ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، در این ایام مبارک مردم در ظلمت قرار داشتند و یک عقب ماندگی سیاسی و دینی جامعه را فرا گرفته بود، در دوران طاغوت خائنی به نام محمد رضا شاه نفت کشور که بزرگترین سرمایه ملت در آن دوران بود را با اجازه انگلیس و آمریکا به قیمت پاینی می فروختند.
حجت الاسلام ظریف صیادی خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی عزت را به ملت ایران هدیه داد امروه امنیت موجود در کشور به برکت امام راحل و شهدای میهن اسلامی است.
 وی بیان داشت: دهه فجر در جهان به عنوان نمادی از پیروزی و قهرمانی معرفی می شود،امروزه آمریکایی ها اعلام می کنند که میلیون ها دلار در عراق هزینه کرده اند اما نفوذ ایران در این کشور بیش از آنهاست این موضوع تفکر انقلابی است که این چنین اقتدار را برای کشور به ارمغان آورده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426426
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی