۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۳
خطیب جمعه زهک:

سند 2030 یک سند استعماری است با آرمان های امام همخوانی ندارد

امام جمعه زهک گفت: در سند 2030 افراد زیر 18 سال حق آموزش نظامی را ندارند بخاطر همین فرهنگ ایثار و شهادت از کتب درسی حذف کرده اند، سند 2030 یعنی از بین بردن عفت و پاکدامنی، ضمن اینکه یاد امام(ره) را گرامی می داریم باید به آرمانهای امام و وصیت نامه آن بزرگوار توجه کنیم.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان زهک  به امامت حجت الاسلام والمسلمین خدری در مصلی الغدیر برگزار شد.
امام جمعه زهک در خطبه های این هفته از نماز حمعه گفت:  مهمترین مسئله ایی که باید به آن توجه داشته باشیم آرمانهای امام است آن بزرگوار می فرمایند در برابر احکام اسلامی خاشع باشیم یعنی احکام اسلامی را بدون چون و چرا اجرا کنیم و پایبند به این احکام باشیم.
وی افزود :  هرچیزی که قبح گناه را می ریزد در مقابلش بایستیم و با آن مبارزه کنیم، امام(ره) می فرمایند: نگذارید دستگاههای خبری و مطبوعاتی از اسلام و مبانی آن منحرف شوند و مواظب باشید در فرهنگ انحراف ایجاد نشود زیرا این کار باعث می شود نسل آینده دچار انحراف شود و باید جلوی فرهنگ استعماری و انحرافی را بگیریم آثار فرهنگ استعماری و انحرافی باید از کتابهای درسی حذف شود،.
حجت الاسلام خدری اظهار داشت: آیا سند 2030 با این آرمانهای امام راحل همخوانی دارد؟ این سند یک سند استعماری است که در تاریخ این مملکت بی سابقه است آثار سند 2030 در کشورهای دیگر از جمله اروپا و آمریکای لاتین این بوده که خانواده از بین رفته است، وقتی خودمان سند غنی داریم چرا این سند باید اجرا شود؟ خیلی جای تاسف دارد که آقایان صدای مقام معظم رهبری و مراجع تقلید را نشنیدند.
خطیب جمعه زهک نصریح کرد:  در این سند افراد زیر 18 سال حق آموزش نظامی را ندارند بخاطر همین فرهنگ ایثار و شهادت از کتب درسی حذف کرده اند، سند 2030 یعنی از بین بردن عفت و پاکدامنی، ضمن اینکه یاد امام(ره) را گرامی می داریم باید به آرمانهای امام و وصیت نامه آن بزرگوار توجه کنیم. 
امام جمعه شهرستان زهک در خصوص تایید انتخابات ریاست جمهوری گفت: تقدیر و تشکر می کنیم از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری که با وجود تخلفات فراوانی که وجود داشت و شورای محترم نگهبان هم به آن اشاره کرد بود فضای جامعه و کشور را ملتهب نکردند و از نظر شورای نگهبان تمکین کردند. 
حجت الاسلام والمسلمین خدری افزود: رأی مردم منطقه سیستان پیامهایی داشت و نشان داد که مردم از وضعیت موجود راضی نیستند پس دولتمردان محترم باید تلاش کنند این نارضایتی به وجود آمده را برطرف کنند و به خواسته های مردم توجه ویژه ای داشته باشند. 
وی ادامه داد: گرمای بی سابقه و حدود 60 درجه منطقه هم در چند روز اخیر وجود داشت که حتی جرأت و شهامت اینکه این درجه از هوا را اعلام کنند وجود نداشت چون برای دولت تبعاتی رو در پی خواهد داشت در فیش های برق و تعطیلی ادارات، اما اینها دلیل نمی شود که مسئولین محترم چشم خودشان را بر روی این مسئله ببندند. 
خطیب نماز جمعه زهک گفت: بعضی از نمایندگان  اظهار نظرهایی کردند در خصوص اینکه نماینده ولی فقیه در استان پدری کردند، ای کاش این نماینده  می دانست که درباره ائمه جمعه ایی که به نفع شما آمدند و تبلیغ کردند هم همین نظر را می داشتید، مردم قطعاً رفتارهای شما را می بینند و از آنها برائت خواهند جست. 
وی در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: جنایات و حملات آل سعود خائن را به مردم یمن محکوم می کنیم و از همه مومنین روزه دار می خواهیم که با کمک های نقدی و غیر نقدی خود به یاری مردم مظلوم یمن بشتابند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 427405
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی