۰
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۱
خطیب جمعه زهک:

بزرگترین دروغ برجام دور کردن سایه جنگ بود

حجت الاسلام حسن خدری گفت : دولت برای یک سفر استانی یک میلیارد و نیم خرج می کند، هواپیماهای خصوصی و هدیه دادن های نا به جا انجام می دهند.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش ندای هیرمند؛‌نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسن خدری امام جمعه شهرستان در مصلی الغدیر برگزار شد.
 
حجت الاسلام خدری امام جمعه شهرستان زهک گفت : دولت برای یک سفر استانی یک میلیارد و نیم خرج می کند، هواپیماهای خصوصی و هدیه دادن های نا به جا رقم می خورد، غارت بیت المال از صندوق ذخیره فرهنگیان هشت هزار میلیارد تومان اتفاق می افتد، فساد و اختلاس در بین دوستان و اقربا با سه هزار و چهار هزار و دوازده هزار میلیارد رقم می خورد، وارد کردن خودروهای گران قیمت، وارد کردن خلال دندان، سنگ پا، فرغون، چوب بستنی، پتروشیمی خام به کشورهای دنیا صادر می شود و به جای آن جنس های بنجل وارد می کنیم، وارد کردن پوشاک با برند ایتالیایی و خارجی با دور زدن قانون، وارد کردن کاشی، سیمان و بنزین های بی کیفیت، واگذار کردن کترینگ قطار به اتریش، برگزاری جلسات هیئت دولت در هتل های چند ستاره با مخارج سنگین، زیاد شدن اختلافات طبقاتی و وجود وزرایی با منازل میلیاردی آیا با اینگونه تفکر می شود مستضعفین را دید؟ نه!
 
وی افزود: طی چهار سال حداقل خدمت به محرومین شده است، کسی که خودش همراه با افرادی هست که اهل خلاف است چگونه می تواند جلوی فساد را بگیرد؟ از خرج کرد ستادها معلوم می شود چه هزینه هایی می شود، این پولها از کجا می آید؟ سرمایه دار باید سرمایه دار تر شود و مستضعفین بمیرند؟
 
حجت الاسلام والمسلمین خدری گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی آمد که صداقت در جامعه نهادینه شود، شهید رجایی چقدر زندگی کرد؟چقدر مدیریت کرد؟ او با مردم صادقانه حرف زد و خاطره او تا ابد در اذهان می ماند، آقایان آمدند و گفتند تحریم ها باید برداشته شود، اگر برداشته نشود سرمایه نمی آید، مشکل محیط زیست حل نمی شود، مشکل آب خوردن مردم باید حل شود، همه تحریم ها اعم از بانکی و غیره و تحریم های ایالات متحده یکجا برداشته می شود با برجام می شود همه تحریم ها برداشته می شود برجام معامله برد برد است.
 
وی ادامه داد: بزرگترین دروغ در برجام گفته شد، گفتند با برجام سایه جنگ از سر ملت برداشته شده است به فرض اگر جنگ هم می شد ما در دفاع مقدس در دنیا سرمان بلند است، آمریکا ممکن است مراکز هسته ای ما را می زد اما شما که در قلب آن بتن ریختید، از اعترافهای اوباما بعد از برجام این است که بدون اینکه ما یک گلوله شلیک کنیم ایران را تسلیم کردیم، کسی که در رأس امور اجرایی قرار دارد باید با مردم صادق باشد.
 
وی درباره معاهده ننگین 2030 گفت: در رابطه با معاهده 2030 چه می گوئید؟ این سند یک کاپیتولاسیون فرهنگی و آموزشی است، اینها قانون را دور زدند به جای اینکه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شود خودشان امضاء کردند این معاهده به بهانه توسعه آموزشی است، یکی از اهداف این سند تخریب خانواده و به فساد کشیدن جامعه است، طبق این سند سه نوع خانواده داریم، خانواده متشکل از مرد و مرد، زن و زن، زن و مرد و این یعنی به رسمیت شناختن همجنسگرایی در نظام اسلامی، دولت محترم سند آموزش و پرورش را اجرا نمی کند و سند 2030 را می پذیرد، از بین رفتن کانون خانواده و رواج فساد و همجنس گرایی از اهداف این سند است، سند 2030 یعنی حذف دین از زندگی، حذف پدر و مادر از سرپرستی فرزند، طبق اجرای این سند ترویج و تبلیغ دینی خلاف حقوق بشر است!
 
خطیب نماز جمعه زهک افزود: سبک زندگی را غرب برای ما تعریف می کند در مدارس باید بحث های جنسیتی را آموزش دهند و گزارش دهند هیچوقت اینگونه شرافت ما از بین نرفته است، آنها می گویند کشورهای جهان سوم برای جهانی شدن باید کدخدایی ابر قدرت ها را بپذیرند، آقای مدیر وقتی شما ناکارآمد هستید چرا اقتدار ما را زیر سوال می برید؟ 
کد مطلب: 427080
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی