۰
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۱
​در خطبه های نماز جمعه زهک مطرح شد؛

مهم ترین و ارزشمندترین بنیان خانواده است./ما مسئولین موظفیم به مشکلات مردم رسیدگی کنیم

نماز جمعه این هفته شهرستان زهک به امامت حجت الاسلام خدری در مصلی الغدیر برگزار شد.
مهم ترین و ارزشمندترین بنیان خانواده است./ما مسئولین موظفیم به مشکلات مردم رسیدگی کنیم
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق حجت الاسلام خدری در نماز جمعه این هفته از شهرستان زهک گفت: امروز روز شهادت نهمین اختر تابناک ولایت و امامت جوادالائمه است بحث امامت و نبوت یک اصل اساسی و لاینفک و لازمه خلقت انسان و بشر است چرا که انسان نیازمند به هدایت است.افتخار ماست که امامان را پیروی میکنیم و مسیر ما مسیری است که اگر درست حرکت کنیم حق و عدالت است.

شنبه ۱۲ مردادماه اول ذی الحجه ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است. مهم ترین، ارزشمندترین و مطمئن ترین بنیانی که اسلام برآن بنا شده است بنیان خانواده است که تشکیل خانواده بوسیله ازدواج است خیلی مهم است که خانواده ها توجه کنند که دشمنان همه توانشان را بکار بسته اند که این کانون را از بین ببرند ما باید همه توان خودمان را بکار ببریم که این کانون مستحکم تر بماند و در بهترین دوران جوانی تشکیل شود. متاسفانه سن ازدواج که بالا برود آسیبهای فراوانی را خواهد داشت. همه ما همت کنیم که جوان ها در وقت خودش ازدواج کنند تا اسیبهایی که ایجاد می شود را مراقبت کنیم.

وی افزود: ذی الحجه ایام خاصی است اگر ما دسترسی به حج نداریم اما خداوند متعال زمینه ای قرار داده است که ماهمه در ثواب حج شریک باشیم دهه اول ذی الحجه بین نماز مغرب و عشاء دورکعت نمازی میخوانیم که ثواب حجاج را به ما عنایت میکنند. وضو گرفتن در ده روز اول ثواب بسیار عظیمی دارد.

امام جمعه زهک تصریح کرد: مردادماه روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی است متاسفانه بعضی کشورهای اسلامی و غیر اسلامی فقط اسمش را یدک میکشند در فلسطین، یمن، بحرین، عراق، سوریه، نیجریه عده ی زیادی از بچه های بی گناه به خوک و خون کشیده شدند.

وی ادامه داد: شنبه شهادت مظلومانه زوار خانه ی خدا که به دست آل سعود صهیونستی که در سال ۶۶ اتفاق افتاد و عده ی بسیاری با شهادت رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران استانی خصوصاً استاندار محترم اگر صلاح می دانند به خودشان زحمت دهند و به روستاهای منطقه سری بزنند و یک لیوان آب شرب بخورند.
بخدا قسم جناب آقای استاندار مردم ما حقشان این نیست که شما از سکوت و نجابتشان سوء استفاده کنید.
اگر قرار باشد شما به درد دل مردم نرسید پس کار شما چیست؟
وضعیت آب شرب از یک طرف و وضعیت اشتغال از طرف دیگر، سالهاست که داد می زنیم مرز را ساماندهی کنید تا یک بخشی از اشتغال اینجا شکل بگیرد.
این هم از وضعیت امنیت مردم، من و شما در لایه های مختلف امنیتی ولی مردم در روستاها خواب نداشته باشند و شب تا صبح باید بیدار باشند چونکه یا دام آنها و یا اموال آنها را دزد می برد .این کشاورز و کارگری که شب تا صبح بیدار باشد کی کار کند.
از خدا بترسیم، ما مسئولیم و وظیفه مندیم
کمی به خود زحمت بدهید به وظایف خودتون عمل کنید بعضی از اینها مئونه ای ندارد. فقط باید به وظایف خودمون عمل کنیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 430277
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی