۰
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹
امام جمعه هیرمند:

نماز طلب باران در شهرستان هیرمند اقامه می شود

حجت الاسلام ابراهیم گزمه گفت: اقامه نماز در مزار شهدای گمنام شهرستان هیرمند اقامه خواهد شد و از همه ی مردم خداجوی این شهرستان دعوت می شود تا در این نماز با شکوه شرکت کنند.
ب
ب
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در گفتگو با ندای هیرمند بیان داشت: با توجه به خشکسالی های اخیر و کمبود بارش الهی در منطقه سیستان نماز باران در شهرستان هیرمند اقامه خواهد شد.
وی افزود: نماز باران دعایی نزد درگاه الهیست تا از خداوند متعال با دلی شکسته طلب باران کنیم تا خالق هستی رحمت خویش را بر ما نازل فرماید.
امام جمعه هیرمند تصریح کرد: اقامه نماز در مزار شهدای گمنام شهرستان هیرمند اقامه خواهد شد و از همه ی  مردم خداجوی این شهرستان دعوت می شود تا در این نماز با شکوه شرکت کنند.
حجت الاسلام گزمه اظهار داشت: نماز طلب باران در روز دوشنبه راس ساعت ده صبح برپا خواهد شد تا نمازگزاران از خداوند متعال رحمت الهی را طلب کنند.
وی یادآور شد: مردم طی سه روز روزه بگیرند و با زبان روزه به اقامه نماز بپردازند زیرا ثواب این عمل نزد خدا محفوظ خواهد ماند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426311
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی