۰
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱
سرپرست دانشگاه زابل:

دانشگاه در عرصه سازندگی و هموار نمودن بسترهای لازم در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده است

دکتر موسی بهلولی، سرپرست دانشگاه زابل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: چارچوب نقش آفرینی دانشگاه در عرصه سازندگی و هموار نمودن بسترهای لازم در خصوص تحقق منویات معظم له مورد تاکید دانشگاه زابل است.
بهلولی
بهلولی
به گزارش ندای هیرمند؛ جلسه شورای دانشگاه با محوریت نقش‌آفرینی دانشگاه در توسعه منطقه و اجرای طرح‌های کارآفرینی تشکیل شد.
در این جلسه حجه‌الاسلام و المسلمین میری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن تاکید بر بهره‌مندی هر چه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان گفت:‌ در ماه مبارک رمضان جوانان با الگو گرفتن از زندگی حضرت علی (ع) میتوانند به درجات بالاتر از درک انسان دوستی و کمک به همنوع خود برسند.
دکتر موسی بهلولی، سرپرست دانشگاه زابل نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: چارچوب نقش آفرینی دانشگاه در عرصه سازندگی و هموار نمودن بسترهای لازم در خصوص تحقق منویات معظم له مورد تاکید دانشگاه زابل است.
وی  افزود: انسجام و اهتمام اعضای هیأت علمی در انجام طرح‌های اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه پیشرفت دانشجویان و همچنین نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی باشد.
دکتر بهلولی در پایان با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از منابع و اعتبارات اختصاص داده شده بیان نمود: با توجه به رویکرهای کلان ملی، ورود و مشارکت دانشگاه و دانشگاهیان در سازندگی کشور و رفع مشکلات منطقه با ارایه راهکارهای عالمانه مطالبه ای منطقی و اجتناب نا‌پذیر می باشد و در این راستا اجرای این گونه‌ها طرح‌ها باید با جدیت دنبال شود.
کد مطلب: 424308
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی