۰
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۷
سرپرست دانشگاه زابل:

پیشرفت و ترقی علمی و اجتماعی منطقه مورد توجه قرار گیرد

دکتر موسی بهلولی گفت: استمرار و تقویت فضای علمی مبتنی بر برنامه‌ریزی و همچنین تکیه بر نقاط قوت دانشگاه به منظور تبیین رسالت واقعی آن باید به عنوان کلید پیشرفت و ترقی علمی و اجتماعی منطقه مورد توجه قرار گیرد.
بهلولی
بهلولی
به گزارش ندای هیرمند؛ دکتر موسی بهلولی سرپرست دانشگاه زابل در گفت و گو با ندای هیرمند ضمن اشاره به جایگاه دانشکده کشاورزی به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین دانشکده در دانشگاه زابل، بر لزوم تلاش و برنامه‌ریزی در جهت ارتقای علمی آن تاکید نموده و اظهار داشت: افتخار کسب شده توسط یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه به عنوان سرآمد علمی کشور، با تلاش و کوشش علمی و پژوهشی مستمر برای سایر اعضای هیئت علمی نیز قابل حصول خواهد بود.
وی افزود: استمرار و تقویت فضای علمی مبتنی بر برنامه‌ریزی و همچنین تکیه بر نقاط قوت دانشگاه به منظور تبیین رسالت واقعی آن باید به عنوان کلید پیشرفت و ترقی علمی و اجتماعی منطقه مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست داشنگاه زابل در همین زمینه به تشریح و نحوه طبقه‌بندی دانشگاه‌ها بر اساس ظرفیت و توانمندی و همچنین رویکردهای منطقه‌ای آن پرداخت و بیان داشت: دانشگاه‌ها بر این اساس ممکن است به موسسات فراملی، ملی، منطقه‌ای و محلی تقسیم شوند و بدین‌شکل موقعیت‌ها ممکن است بر اساس استعداد‌ها و تلاش دانشگاهیان تغییر کند تا از این طریق کشور بیش از گذشته در مسیر توسعه دانش‌محور قرار گیرد.
کد مطلب: 424188
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی