سرپرست دانشگاه زابل:

دانشگاه در عرصه سازندگی و هموار نمودن بسترهای لازم در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده است

13 تير 1395 ساعت 11:11

دکتر موسی بهلولی، سرپرست دانشگاه زابل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: چارچوب نقش آفرینی دانشگاه در عرصه سازندگی و هموار نمودن بسترهای لازم در خصوص تحقق منویات معظم له مورد تاکید دانشگاه زابل است.


به گزارش ندای هیرمند؛ جلسه شورای دانشگاه با محوریت نقش‌آفرینی دانشگاه در توسعه منطقه و اجرای طرح‌های کارآفرینی تشکیل شد.
در این جلسه حجه‌الاسلام و المسلمین میری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن تاکید بر بهره‌مندی هر چه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان گفت:‌ در ماه مبارک رمضان جوانان با الگو گرفتن از زندگی حضرت علی (ع) میتوانند به درجات بالاتر از درک انسان دوستی و کمک به همنوع خود برسند.
دکتر موسی بهلولی، سرپرست دانشگاه زابل نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: چارچوب نقش آفرینی دانشگاه در عرصه سازندگی و هموار نمودن بسترهای لازم در خصوص تحقق منویات معظم له مورد تاکید دانشگاه زابل است.
وی  افزود: انسجام و اهتمام اعضای هیأت علمی در انجام طرح‌های اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه پیشرفت دانشجویان و همچنین نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی باشد.
دکتر بهلولی در پایان با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از منابع و اعتبارات اختصاص داده شده بیان نمود: با توجه به رویکرهای کلان ملی، ورود و مشارکت دانشگاه و دانشگاهیان در سازندگی کشور و رفع مشکلات منطقه با ارایه راهکارهای عالمانه مطالبه ای منطقی و اجتناب نا‌پذیر می باشد و در این راستا اجرای این گونه‌ها طرح‌ها باید با جدیت دنبال شود.


کد مطلب: 424308

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/424308/دانشگاه-عرصه-سازندگی-هموار-نمودن-بسترهای-لازم-خصوص-تحقق-اقتصاد-مقاومتی-دستور-کار-قرار-داده

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir