۰
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲

فن آوری ارتباط در شهرستان هیرمند مورد انتظار مشترکین نیست / مرجع رسیدگی کدام مسئول شهرستانی است

زیر ساختهای ارتباطی ومخابراتی شهرستان هیرمند که سالهااز عمر کابل گذاری آن می گذرد با مشکل شدید قطعی واختلال در خطوط ارتباطی مشترکین تلفن ثابت همرا شد .
مخابرات
مخابرات
به گزارش ندای هیرمند؛اهمیت ارتباطات وایجاد زیرساختهای در کنار  پیشرفت تکنولوژی روز و گسترش فزاینده ابزار ارتباط جمعی به گونه ای  است که امروزه در بیشتر امورات و فرایند  زندگی شخصی افراد و  تسریع در انجام امورات اداری مستلزم  سازوکار مناسب ارتباطی سالم ، به روز و کارآمد  است که از اهمیت وجایگاه ویژه ای در زندگی بشر امروزی برخوردار می باشد بطوری  که با کوچکترین اختلال در این زمینه تاثیر مهم و شاید حیاتی را درپاره ای موارد به دنبال دارد . 
از طرفی نوع زندگی اجتماعی  و برقراری ارتباط افراد  نیز  وابستگی شدیدی به استفاده از این ابزار دارد و می توان گفت از الزامات و جزء لاینفک زندگی افراد بشر امروزی  محسوب می شود . 

بر همین اساس و نظر به اهمیت موضوع ، در پی بارش برف وباران چند سال گذشته در منطقه سیستان بودکه   زیر ساختهای ارتباطی ومخابراتی شهرستان هیرمند که سالها از عمر مفید  کابل گذاری آن می گذرد  تحت تاثیر این عوامل با مشکل شدید قطعی واختلال در خطوط ازتباطی مشترکین تلفن ثابت همرا شد . 

با یگیریهای صورت گرفته در چندین مرحله از همین روال و مراجعات مکرر تعداد کثیری  از مشترکین به مرکز مخابرات این شهرستان که در اجرای طرح خصوصی سازی  توسط یک پیمانکار مدیریت می شود نتیجه ای را در رفع اختلالات ایجاد شده به دنبال نداشته است . وتنها یک کارشناس پاره وقت کل خدمات ورفع نارسائیهای ارتباطی و قطعی شبکه ارتباطی را در این حوزه  بر عهده داشت که متاسفانه اخیرا این فرد نیز بنا به دلایلی با این مرکز همکاری ندارد . 

در ادامه این روند نیز درجند روز گذشته وبارش اندک باران ،  مزید بر علت شد تا بار دیگر خطوط ارتباطی تلفنهای ثابت تحت تاثیر این عوامل محیطی با مشکل قطعی برخی خطوط در ظلع شمالی شهرستان مواجه گردد. 

لازم به ذکر است در سال گذشته نیز بروز این مشکل  حضور کارشناسان اداده مخابرات زابل را به همراه داشت که علیرغم تلاشهای صورت گرفته نتیجه ای مثبت  را به دنبال نداشت . 

از انحائیکه از سوی کارشناسان این مرکز اشکال در خطوط کابلهای زمینی حد فاصل مرکز مخابرات تا اولین شبکه توزیع با حد فاصل تقریبی ۵۰۰ متر  علت اصلی اعلام گردیده می طلبد تا اداره مخابرات با توجه به ضرورت  نیاز شهروندان  از بهره مندی سیستم ارتباطی کارامد تدابیر لازم  را به منظور بازسازی و یا تعوض کابلهای زمینی در مسیر تعیین شده را در دستور کار قرار داده ونسبت به رفع نقص اقدام نمایند .
کد مطلب: 423153

Iran, Islamic Republic of
مگه وزق میتونه حرف بزنه که حالا بتونه تکذیب کنه؟؟؟؟
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی