۰
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴

خطوط تلفن ثابت امروز وصل می شود

ریيس مخابرات زابل گفت: خطوط تلفن های ثابت در شهر دوست محمد امروز وصل خواهد شد.
س
س
به گزارش ندای هیرمند؛  از صبح روز گذشته تلفن های ثابت و اینترنت ADSLدر شهرستان هیرمند به دلیل پارگی فیبر نوری قطع شده است که این امر موجب شده تا موجی از نارضایتی مردم این شهرستان را در پی داشته باشد.
فداحسين الهی مقدم ریيس مخابرات زابل در این خصوص اظهار داشت: جهت وصل کردن خط ایمن برای دادسرای شهرستان هیرمند شهرداری دوست محمد اقدام به حفاری مسیر مخابرات تا دادسرا شهرستان هیرمند را بر عهده دارد.
وی افزود: در این بین خطوط اصلی فیبر نوری که در مسیر حفاری قرار داشته است دچار پارگی شده و از صبح روز گذشته تلفن های ثابت را با قطعی رو به رو ساخته است.
الهی مقدم اظهار کرد: با توجه به اهمیت تلفن های ثابت در شهرستان هیرمند کارکنان مخابرات شهرستان هیرمند؛ تمام تلاش خود را در زمینه تعمیر خطوط فیبر نوری داشته اند تا در اسرع وقت بتوانند این خطوط را متصل کنند.
ریيس مخابرات شهرستان زابل ضمن تشکر از شهروندان در خصوص صبر و شکیبایی آنها در این مدت زمان گفت: خطوط تلفن های ثابت در شهر دوست محمد امروز وصل خواهد شد.
 
 

 
انتهای پیام/
کد مطلب: 427574
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی