۰
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷
جوابیه مخابرات هیرمند در پی انتشار قطعی 7 ساله تلفن:

کابل ها ی تلفن در حال تعمیر می باشد و به زودی راه اندازی خواهد شد

آفرشته گفت : بار ها و بارها در این مرحله مخابرات شهرستان هیرمند در جهت رفاه حال مردم اقدام به تعمیر کابل ها انجام داده است اما متاسفانه هر بار به دلیل سرقت کابل های تلفن این امکانات از اهالی این محله گرفته میشود.
مخابرات
مخابرات
به گزارش ندای هیرمند؛ در پی انتشار خبر قطعی هفت ساله تلفن در محله کندو علیا مسئول مخابرات شهرستان هیرمند در طی تماسی با این خبرگزاری گفت: کابل های تلفن محله کندو علیا شهرستان هیرمند در حال تعمیر میباشد و به زودی خط تلفن ثابت در این محله راه اندازی خواهد شد.
خانم آفرشته افزود : در گذشته نیز این محله مجهز به خط تلفن بوده است که متاسفانه به دلیل سرقت کابل ها از این نعمت محروم شده اند.
وی بیان داشت : بار ها و بارها در این مرحله مخابرات شهرستان هیرمند در جهت رفاه حال مردم اقدام به تعمیر کابل ها انجام داده است اما متاسفانه هر بار به دلیل سرقت کابل های تلفن این امکانات از اهالی این محله گرفته میشود.
آفرشته اظهار داشت : مردم خود که در محله زندگی میکنند باید از این کابل ها که کمک حال رفاه خودشان است مواظبت کنند و نگذازند که سارقین به این کابل ها دسترسی پیدا کنند.
مسئول مخابرات شهرستان هیرمند ابراز داشت: تشکر ویژه ای نیز باید از حاج محمد و نظر سارانی بابت همکاری بی وقفه آنها در امر راه اندازی و حفاری کابل های تلفن در این محله داشته باشیم که ب مخابرات این شهرستان نگاه ویژه ای داشته اند.
انتهای پیام/و
کد مطلب: 423883
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی