۱
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

قطعی تلفنی که ۷ ساله شد/شرکت مخابرات دوست محمد جوابگو باشد

شهروندان محله‌ی کندو‌علیا شهر دوست محمد مدت ۷ سال است که از نعمت تلفن ثابت و اینترنت در این محل محرومند.
مخابرات
مخابرات
به گزارش ندای هیرمند؛ امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و قرار گرفتن در عصر ارتباطات ، وجود تلفن در هر شهر ، روستا و یا منزل امری ضروری محسوب میشود .  با پدید آمدن عصر علم و ارتباطات دیگر همه‌ی مشکلات و امور روزمره شخص از طریق حضور و مراجعه وی انجام نمی شود ، بلکه ابزار ارتباطات ( تلفن و اینترنت ) فاصله های فیزیکی را کم کرده و شخص از منزل خود به اکثر امور مربوطه رسیدگی می کند ‌.
اما در این بین شهروندان محله‌ی کندو‌علیا شهر دوست محمد مدت ۷ سال است که از نعمت تلفن ثابت و اینترنت در این محل محرومند.
محسن صفرزایی یکی از ساکنان محله کندو اولیا در گفت و گو با خبرنگار ندای هیرمند گفت: با توجه به اینکه چندین بار شهروندان به مخابرات دوست محمد مراجعه نموده‌اند و چندین بار نیز نامه‌نگاری هایی به مخابرات دوست محمد ، فرمانداری شهرستان هیرمند ، شورای اسلامی شهر دوست محمد و مدیرکل مخابرات استان داشته اند و هر کدام قول مساعدت و رفع مشکل را داده‌اند اما هنوز هیچ گونه اقدامی جهت رفع این مشکل ۷ ساله انجام نشده است.
وی افزود: این در حالی است که برخی از نهاد های دولتی که دورتر از این محله قرار دارند مجهز به خط تلفن هستند و جالب این که خط تلفن از داخل محله کندوعلیا عبور می کند اما شهروندان این محل از این نعمت محرومند.
صفرزایی بیان داشت : آیا خصوصی سازی مخابرات بدین معناست که مناطق محروم باید محروم تر شوند ؟ مسلماً اگر مسئولی منزلش در این محل می بود و تلفن نمی داشت باز هم نتیجه ۷ سال پیگیری همین می شد ؟
حال امید است که مخابرات شهرستان هیرمند که یکی از سازمان های مهم در امر ارتباطات محسوب می شود بتواند تمامی مشکلات خود را ابتدا از شهر دوست محمد که مرکز شهرستان هیرمند محسوب میشود را حل کند.
مسلماً کار  پسندیده ای محسوب نمی شود که منطقه ای که سال هاست اسم شهر شدن را به خود گرفته منطقه ای در آن 7 سال از نعمت ارتباطات محروم بماند.
با این حال در سال های اخیر شکایات و نارضایتی های بسیاری از شرکت مخابرات شهرستان هیرمند به گوش می رسد که امید است در سال جدید این شرکت نیز کارهای جدید و در راستای جلب رضایت مشترکین خود را داشته باشد.
کد مطلب: 423597
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی