۰
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
رئیس اداره مخابرات زابل:

نبود زیر ساخت و سرقت کابل ها دو دلیل قطعی مکرر خطوط تلفن در هیرمند

ش
ش
فدا حسین الهی مقدم رئیس اداره مخابرات شهرستان زابل در گفتگو با پایگاه خبری ندای هیرمند اظهار کرد: خرابی خطوط تلفن در هر منطقه ای از سیستان ممکن است اتفاق افتد در همین خصوص نیز اداره مخابرات آن حوزه موظف است در اسرع وقت جهت رفاه حال شهروندان خطوط تلفن را تعمیر و تحویل مشترکین بدهد.
وی افزود: در خصوص قطعی خطوط تلفن خیابان امام خمینی شهر دوست محمد نیز  مربوط به اداره مخابرات نمی شود و شرکت زیر ساخت باید در خصوص آن اقدام می کرد.
الهی مقدم گفت؛ در جهت رفاه حال شهروندان اداره مخابرات شهرستان زابل در این خصوص به جدیت ورود پیدا کرده است و امروز از خطوط تلفن مشترکین خیابان امام خمینی (ره) بازدید به عمل خواهد آمد.
رئس اداره مخابرات شهرستان زابل همچنین گفت : قابل توجه کاربران محترم اینترنت با توجه به اعلام شرکت مخابرات استان، سرعت اینترنت از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت دچار اختلال و کندی شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد؛ کاربران می توانند برای ارتباط با پرتال و سیستمهای اتوماسیون از شبکه داخلی  استفاده نمایند.
الهی مقدم گفت : شهرستان هیرمند همزمان با اجرای پروژهای شهرداری شامل زیر سازی و آسفالت ما هم مشغول نو سازی و ایمن سازی شبکه میباشیم .حتی برای منطقه کندو طر ح انجام شده و کابل از استان جهت ارتباط زمینی ارسال شده و بزودی پیمانکار جهت اجرا می اید.
وی با بیان اینکه ملاک خرابی برای شرکت مخابرات اعلام خرابی از سوی مشترکین است گفت:  طی استعلامی که خود ما از خطوط تلفن شهرستان هیرمند داشته ایم هیچگونه خرابی گزارش نشده ؛ به طور کل هیچ یک از ادارات این شهرستان نیز خرابی خطوط تلفن را گزارش نکرده اند لذا امروز مسئولین اداره مخابرات جهت تست خطوط تلفن ورود پیدا خواهند کرد.
وی گفت : سرقت کابل های تلفن نیز در روزهای اخیر در شهرستان هیرمند افزایش یافته است و یکی از دلایل قطعی تلفن ها نیز این موضوع می باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426913
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی