۰
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
ندای هیرمند گزارش می دهد؛ 

کلافگی شهروندان هیرمندی از قطعی های مکرر اپراتور های همراه

دربرخی از مناطق شمال سیستان و بلوچستان بر خلاف سایر نقاط دیگر کشور اپراتورهای همراه همچنان فاقد آنتن دهی هستند تا با وجود اینکه افراد بی شماری در این مناطق زندگی می کنند عصر ارتباطات زیر سوال برود.
ل
ل
به گزارش ندای هیرمند؛ ارتباطات امروزه به گونه ای پیشرفت کرده است که تماس با افراد میلیون ها کیلومتر دورتر نیز به راحتی ایجاد می شود و می توان با فرد مورد نظر حتی به طور تصویری یا صوتی تماس برقرار کرد.
در کشور ما نیز چند سالی است که ارتباتاط قوت گرفته اند و اپراتور های همراه با تقویت ناوگان خود در نقاط مختلف کشور سعی در بیشتر کردن کاربرهای خود را داشته اند.
اما دربرخی از مناطق شمال سیستان و بلوچستان بر خلاف سایر نقاط دیگر کشور اپراتورهای همراه همچنان فاقد آنتن دهی هستند تا با وجود اینکه افراد بی شماری در این مناطق زندگی می کنند عصر ارتباطات زیر سوال برود.
روستای سنجرانی و میلک به دلیل نزدیک بودن به بازارچه مرزی دو روستای مهم شهرستان هیرمند به شمار می روند که نه تنها فاقد تلفن های ثابت هستند بلکه سیم کارت های اعتباری نیز به زحمت در این مناطق آنتن می دهد.
رضا شهریاری یکی از اهالی روستای سنجرانی شهرستان هیرمند گفت: قطعی مکرر تلفن های همراه در روستای سنجرانی باعث شده است تا اهالی این روستا جهت برقراری تماس های ضروری خود به مکان خاصی مراجعه کنند تا تلفن همراه آنان آنتن دهی مرود نظر را پیدا کند.
وی افزود: این موضوع باعث شده است تا به شدت استفاده از اینترنت نیز در روستاهایی همچون سنجرانی و میلک کاهش یابند .
شهریاری همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه امروزه اینترنت یکی از نیاز های اصلی افراد به شمار می رود می طلبد که دست کم همراه اول یا تلفن های ثابت را اداره مخابرات شهرستان هیرمند در این روستاها راه اندازی کند زیرا اپراتور ایرانسل یک شرکت خصوصی است که در این شهرستان فاقد اداره پاسخگو است.
چندی پیش نیز شهروندان از سرعت پایین اینترنت در روستای میلک شهرستان هیرمند خبر داده بودند و گفته اند که در منطقه ای که روزانه میلیاردها تومان معامله انجام می گیرد تلفن های همراه به زحمت آنتن می دهند و سرعت اینترنت به شدت کاهش یافته است.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 427436
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی