۰
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
ندای هیرمند گزارش می دهد؛

معضل مهم و جدید مردم شمال شهرستان/عدم آنتن دهی تلفن های همراه در هیرمند

روستای گمشاد بخش قرقری شهرستان هیرمند با توجه دوری مسافت و همچنین عدم قرار گری دکل مخابراتی در محدوده آن مردم را در خصوص استفاده از تلفن های همراه دچار سردرگمی کرده است.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛ روستاهای شمال شهرستان هیرمند به دلیل دوری از دکل های ارتباطی تلفن همراه با مشکلات قطعی،رومینک و... دست و پنجه نرم می کنند.
همه ی روستائیان به دلیل عدم کابل کشی تلفن ثابت در روستاها نمی توانند از تلفن های ثابت بهره ای ببرند و به اجبار از خطوط  پر هزینه همانند ایرانسل و یا همراه اول استفاده می کنند.
روستای گمشاد بخش قرقری شهرستان هیرمند با توجه دوری مسافت و همچنین عدم قرار گیری دکل مخابراتی در محدوده آن مردم را در خصوص استفاده از تلفن های همراه دچار سردرگمی کرده است.
با توجه به اینکه  امروزه تلفن های همراه راه حل آسانی برای ارتباط با دنیای بیرون و یا حتی  شهرهای دورتر هستند، می طلبد که مسئولین مربوطه در خصوص حل این موضوع پای کار آید.
یکی از اهالی روستای گمشاد می گوید: اگر کسی در این روستا بیمار شود و احتیاج جدی به آمبولانس یا پزشک داشته باشد دست کم باید چندین کیلومتر برای دسترسی به آنتن تلفن همراه سفر کرد.
این موضوع باعث نگرانی اهالی روستا شده است و آنان در این خصوص گفته اند که تا کنون هیچ یک از مسئولین این اقدام را جدی نگرفته اند و مردم را در خفقان نگه داشته اند.
موضوع عدم آنتن دهی تلفن های همراه در روستاهای شهرستان هیرمند مسئله جدید نیست و پیشتر نیز چندین گزارش از عدم آنتن دهی و همچنین عملکرد ضعیف اداره مخابرات در خصوص انتقال خطوط تلفن به روستاها از سوی مردم شده بود.
امید است که تا قبل از اینکه اتفاق های ناخوشایندی به دلیل عدم دسترسی مردم به تلفن رخ دهد مسئولین بتوانند به این موضوع رسیدگی جدی داشته باشند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426567
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی