۰
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹

بازدید معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه زابل

دکتر مجتبی صدیقی معاون محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در سفر به منطقه سیستان از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای دانشگاه زابل بازدید کردند.
بهلولی
بهلولی
به گزارش ندای هیرمند؛دکتر مجتبی صدیقی معاون محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در سفر به منطقه سیستان از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای دانشگاه زابل بازدید کردند.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن بازدید از روند اجرای سه پروژه خوابگاه‌ دانشجویی، پروژه‌های کتابخانه مرکزی، ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشکده‌های فنی و مهندسی و منابع طبیعی، سالن اجتماعات و ساختمان مرکزی بر لزوم رعایت کیفیت مطلوب در احداث پروژه‌ها تاکید کرد.
دکتر بهلولی سرپرست دانشگاه زابل، در خلال این  بازدید گزارشی از روند اجرایی پروژه های عمرانی دانشگاه زابل ارایه نمود و بیان داشت که این دانشگاه به منظور تامین زیرساخت های لازم  نیاز جدی به تامین اعتبارات عمرانی دارد.
وی با اشاره به رسالت پژوهشی دانشگاه بیان نمودند: برای ساخت و تکمیل ساختمان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سال‌ها تلاش شده است اما این مجموعه همچنان به بهره‌برداری نرسیده و و از مهم‌ترین مشکلات آن عدم امکان تامین تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز آن می‌باشد که نیازمند تامین اعتبار بسیار زیادی می‌باشد.
در روند این بازدید، دکتر خواجه سرپرست معاونت اداری و مالی ضمن ارایه توضیحات اجمالی به موضوع توقف بسیاری از پروژه‌های دانشگاه طی چندین سال متوالی اشاره و تاکید نمود که عدم تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها به نوبه خود باعث هدر رفت هزینه‌های هنگفتی است که تاکنون برای این پروژه‌ها سرمایه گذاری شده است. لذا ضروری است از طرف وزارت محترم علوم و دستگاه‌های مرتبط و مسئول، مساعدت‌های ویژه‌ای معمول گردد.
کد مطلب: 422742
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی