۰
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷

پیام سرپرست دانشگاه زابل به مناسبت شهادت آیت الله نمر(ره)

دکتر موسی بهلولی سرپرست دانشگاه زابل در پیامی شهادت عالم بزرگ جهان اسلام، شیخ نمر باقر النمر به دست رژیم آل سعود را تبریک و تسلیت گفت.
دکتر بهلولی
دکتر بهلولی
به گزارش ندای هیرمند؛دکتر موسی بهلولی سرپرست دانشگاه زابل در پیامی شهادت عالم بزرگ جهان اسلام، شیخ نمر باقر النمر به دست رژیم آل سعود را تبریک و تسلیت گفت.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل متن پیام دکتر بهلولی بدین شرح است:

 
بسمه تعالی
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون
عزت از آن خدا، رسول خدا (ص) و مومنین است. خداوند هر که را خواهد عزیز می‌گرداند و بالاترین عزت، عزت جاودانه شهادت است که خداوند به مجاهدان مخلص آزموده در میدان عمل ارزانی می‌دارد تا برای همیشه زمان در جوار رحمتش روزی خوار کرمش باشند.
تهنیت باد پیوستن شهید والامقام، مجاهد نستوه، آیت‌الله نمر باقر‌النمر به جمع شهدای عالَم اسلام و نیل این عبد صالح خدا به عزت ابدی گوارایش باد. خداوند کریم روح این شهید بزرگوار را با شهدای بدر، احد، صفین و کربلا محشور فرماید و به خانواده معززشان صبر جمیل عنایت فرماید.
تعزیت و تسلیت باد فقدان این عالم مجاهد که امت اسلام به ویژه مومنین سرزمین حجاز از خدمات ارزنده اش محروم و همه آزادگان جهان به سوگ نشستند.
بدا به حال حاکمان جفاکار که حتی تحمل امر به معروف زبانی یک عالم مجاهد را نداشتند و با دل سپردن به دسیسه شیطان رجیم خود را گرفتار قهر الهی و خشم امت اسلامی نمودند. یقیناً خون به ناحق ریخته شده این شهید بزرگوار، قاتلان را در این دنیا به سرنوشت یزید و یزیدیان گرفتار و در آخرت دچار عذاب الیم الهی خواهد نمود. ان‌شاالله.
موسی بهلولی
سرپرست دانشگاه زابل
کد مطلب: 422722
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی