۰
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم

پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد سیستان و بلوچستان شد

پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان وارد استان شد.
455
455
به گزارش ندای هیرمند به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، پیکر مطهر 15 شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان وارد استان شد.
جمع زیادی از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در کنار بزرگان، ریش سفیدان و مسئولان استان صبح امروز جهت استقبال از این شهدای گمنام به فرودگاه زاهدان آمده بودند تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند و نشان دهند همواره رهرو راه این انسان‌های خدایی هستند.

پیکر شهدا پس از برگزاری مراسم استقبال در فرودگاه زاهدان به حسینیه "عاشقان ثارالله(ع)" زاهدان انتقال پیدا کرد و مردم شهیدپرور استان می‌توانند ساعت 20 امشب در مراسم وداع با شهدا در این حسینیه شرکت کنند.
قرار است پیکر مطهر این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت محمدتقی(ع) بر دستان مردم شهیدپرور 5 شهرستان استان تشییع شده و سپس در 10 نقطه به خاک سپرده خواهد شد. این شهدای والامقام از 30 مردادماه به مدت 3 روز در 5 شهر بنجار، قرقری، زاهدان، خاش و دلگان تشییع و خاکسپاری خواهند شد و با این مرحله از تشیع شهدا آمار شهدای گمنام استان به 107 شهید در 46 نقطه می‌رسد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428423
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی