۰
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴

ایده جالب جوان بسیجی در هنگام تحویل سال جدید

در آستانه سال جدید یک جوان بسیجی از شهرستان هیرمند با ایده جالبی خواستار برگزاری مراسمات سال تحویل در مزار شهدای گمنام این شهرستان شد.
شهدا
شهدا
به گزارش ندای هیرمند؛ هر ساله در هنگام تحویل سال نو و جدید تمامی خانواده ها سعی کرده اند که سال نو را در کنار یکدیگر آغاز گردانند و سرشار از شادی آن را سپری نماییند.
اما چه غریبانه اند کسانی که سال ها پیش برای همین شادی های امروزی جان خودشان را تقدیم به میهن عزیز جهوری اسلامی ایران کرده اند.
در آستانه سال جدید یک جوان بسیجی از شهرستان هیرمند با ایده جالبی خواستار برگزاری مراسمات سال تحویل در مزار شهدای گمنام این شهرستان شد.
جواد هادی زاده فرمانده پایگاه مقاومت الغدیر هیرمندگفت: شهر دوست محمد در سال های اخیر میزبان دو شهید گمنامی است که غریبانه در بارگاهشان آرامیده اند.
وی افزود: در آستانه سال جدید با حضور در بارگاه مطهر این بزرگواران نه تنها می تواند باعث خیرات و برکات شود بلکه  بتوانیم ذره ای این دو شهید اسلام را از غربت در آوریم.
 هادی زاده بیان داشت: در کنار شهداء میتوانیم رزق و روزی یک ساله خود را از آنان بگیریم و بتوانیم با آرمان های آنان تجدید میثاق کنیم.
 وی تصریح کرد :بیاییم لحظه زیبای تحویل سال را که روایت شده دعا مستجاب می شود، در کنار شهدایی باشیم که بی شک اگر ایثارگری و فداکاری آنان نبود، هرگز این امنیت، آزادی و آسایش کنونی را نداشتیم.
فرمانده پایگاه الغدیر هیرمند خاطر نشان کرد:چه خوب است همگی دست دوستان و خانواده های خود را گرفته و با حضور در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام شهرمان، شادی سال نو را با آنان تقسیم کنیم.
وی تاکید کرد: وعده دیدار یکشنبه اول فروردین 95.ساعت7صبح مقارن با لحظه تحویل سال شمسی بر سر مزار پاک شهدا جهت عطر افشانی و خواندن دعای تحویل سال باشد که باعث خیر و برکت و آبادانی منطقه هیرمند بشود.
کد مطلب: 423532
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی