۰
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
ندای هیرمند گزارش می دهد؛

کمبود فضاهای ورزشی در هیرمند جان جوانان را تهدید می کند

عدم ایجاد سالن های ورزشی در برخی از روستاها باعث شده است تا شور و شوق جوانان آنها را به ده ها کیلومتر به شهرهای دورتر برساند تا مسابقات ورزشی خود را در این سالن ها برگزار کنند.
کمبود فضاهای ورزشی در هیرمند جان جوانان را تهدید می کند
به گزارش ندای هیرمند؛ ورزش به عنوان یک فعالیت های مناسب و مفید برای همه سنین معرفی می شود، این فعالیت به دلیل تحرک بالا در جوانان بیشتر دیده می شود و در افراد مسن کمرنگتر است.
به طور کل می توان جوانان را مشتری اصلی ورزش هایی همچون فوتبال،والیبال و ... دانست که عمده فعالیت های خود را در روز به این ورزشها اختصاص می دهند.
گر چه ورزش بدنسازی نیز در بین جوانان علاقه مندان بسیاری را پیدا کرده است اما ورزشهای سنتی همچون فوتبال همواره در خون جوانان ایرانی است .
 عدم ایجاد سالن های ورزشی در برخی از روستاها باعث شده است تا شور و شوق جوانان آنها را به ده ها کیلومتر به شهرهای دورتر برساند تا مسابقات ورزشی خود را در این سالن ها برگزار کنند.
چند شب گذشته در مسیر رفت و آمد ورزشکاران به سالن های ورزشی برخی از جونان روستای غلامعلی و گل بیک باعث برخورد به موتور سیکلت می شود که هر سه نفر سرنشین موتور دچار مصدومیت شدیدی می شوند و هنوز در بیمارستان شهرستان زابل بستری هستند.
منصور یکی از جوانان فوتبالیست این تیم ضمن تایید این خبر گفت: موتور سیکلت فاقد چراغ بوده است و خودرو پراید در محور دوست محمد به شغالک با این وسیله نقلیه برخورد می کند.
وی گفت: حال هر سه نفر سرنشین موتور وخیم اعلام شده و است و گفته می شود که یکی از آنان نیز در بیهوشی به سر می برد.
وی تصریح کرد: اگر ماموران انتظامی شهرستان با افزایش گشت زنی ها  مانع تردد موتورهای بدون چراغ خطر و یا چراغ خاموش هستن بشوند این اتفاقات رخ نخواهد داد.
وی ادامه داد:   همچنین اگر دهیار شهرک غلامعلی گل بیک فضاهای ورزشی از قبیل سالن فوتسال و میدان خاکی فوتبال این تیم رو در سالهای گذشته برای اعضای سی نفره این تیم راه اندازی میکرد جوانان این تیم مجبور نمیشدند در تاریکی شب با وجود چنین خطرات جانی و مالی خود را به شهر دوست محمد برسانند.
منصور همچنین خاطرنشان کرد:  لازم است فرماندار شهرستان هیرمند شخصا برای حل مشکل فضاهای ورزشی شهرک غلامعلی و گل بیک که در سالهای اخیر توسط دهیار غلامعلی و گل بیک با شخم زدن عمدی زمین فوتبال خراب شده وارد عمل شود چرا که برخی از همین ورزشکاران که با از بین رفتن زمین ورزشی خانه نشین شده اند به اعتیاد روی آوردن چرا که فکر سالم در بدن سالم خواهد بود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 427184
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی