۱
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
ندای هیرمند گزارش می دهد؛

بلاتکلیفی ورزشکار هیرمندی بخاطر عدم حمایت دولتی ها

از دل محرومیت ها همواره استعداد های نابی بیرون می زند که می توان با حمایت از آنان وضعیت استان سیستان و بلوچستان را بهبود بخشید و یا نام استان را در سطح اول کشور دید.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛ در استان سیستان و بلوچستان محرومیت تنها مسئله ای است که این استان در آن رتبه نخست را از آن خود کرده به طوری که عدم حمایت از نخبگان علمی و ورزشی تا کنون ضربه ای بزرگ به اقتصاد این استان وارد کرده است.
شمال استان سیستان و بلوچستان که آلوده ترین شهر جهان را به نام خود ثبت کرده هیچ توجهی  به آن نمی شود حتی در مناظره های تلویزیونی کاندیدهای ریاست جمهوری این موضوع بسیار کم اهمیت جلوه داده شد.
جنوب این استان نیز وضعیت بهتری از شمال آن ندارد، مردم در جنوب با بی آبی ، سیل و هزاران مشکل که همه دست به دست هم داده تا محرومیت را رقم بزند دست و پنجه نرم می کنند.
اما از دل این محرومیت ها همواره استعداد های نابی بیرون می زند که می توان با حمایت از آنان وضعیت این استان را بهبود بخشید و یا نام استان را در سطح اول کشور دید.
نخبگان علمی همانند دکتر شهریاری و سرابندی از دل این استان بیرون زده اند و اکنون با تلاش و همت خود به رتبه های برتر کشوری رسیده اند و در سطح اول کشور و جهان می درخشند.
اما نخبگان ورشی که در برخی از رشته ها مقام های نخست کشوری را از آن خود کرده اند هیچ گاه نامی از آنها برده نمی شود و گویا این مقام ها برای مسئولین هیچگونه ارزشی ندارد.
عصمت الله ریگی قهرمان دو میدانی کشور از شهرستان هیرمند است که تا کنون بیش از 25 مدال طلای استانی و 6 مدال کشوری را از آن خود کرده است این دونده  ی خوب کشورمان تا به حال دو بار به تیم ملی دعوت شده اما امروز به دلیل عدم توجه مسئولین ، ورزش را رها کرده و به شغل های دیگر روی آورده است.
 
 
 
 

 
 
 
وی در گفتگو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: چندین بار به اداره ورزش و جوانان هیرمند و همچنین فرمانداری این شهرستان مراجعه کردم اما هیچگونه حمایتی از این دو اداره نصیب بنده نشد و تصمیم به ترک این شهرستان گرفتم.
ریگی خاطرنشان کرد: بیش از 6 سال در رشته دومیدانی فعالیت داشته ام که تا به امروز توانسته ام برای سربلندی نام شهرستان مقام های متعددی را کسب کنم اما با توجه به بی مهری هایی که عاید من شد این ورزش را کنار گذاشتم.
وی ادامه داد: پس از مهاجرت به مرکز استان دوباره با تیم ناحیه دو استان وارد این رشته ورزشی شده ام و در حال حاضر در تمرینات هستم، اما در شهرستان هیرمند استعداد هایی نابی نهفته هستند که عدم توجه و حمایت از آنان این جوانان را به تباهی می کشاند.
 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 426984
نام شما
آدرس ايميل شما


Iran, Islamic Republic of
شعربه پول واعتبارچه ارتباطی دارد؟؟خیلی درقالب اعتباراندیشه خدا دادی را واردنکنیم.
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی