۰
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
امام جمعه موقت هیرمند:

رجب از ماه های پرفضیلت است/جوانان از آیین معنوی اعتکاف استقبال کنند

حجت الاسلام ظریف صیادی گفت: ماه رجب یکی از ماه های پر فضیلت در اسلام است، وقت را نباید در این ماه از دست داد و از تک تک ساعات در این ماه باید استفاده لازم را ببریم.
ظریف صیادی
ظریف صیادی
به گزارش ندای هیرمند ؛ نماز جمعه این هفته شهرستان هیرمند به امامت حجت الاسلام جانعلی ظرف صیادی در مصلی الغدیر برگزار شد.
حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی امام جمعه موقت شهرستان هیرمند در خطبه های این هفته از نماز جمعه اذعان داشت: انسان در طول زندگی خود اعمال نیک و بدی را به انجام می رساند که پس از مرگ این اعمال ثبت خواهند شد و غیر قابل بازگشت هستند.
وی افزود: به فرمایش قرآن کریم هر انسانی، پس از مرگ نزد معبود خود در خواست بازگشت به دنیا را دارد که این در خواست به هیچ عنوان اجرا نخواهد شد حتی برای پیامبران نیز به جز حضرت نوح این درخواست انجام نشده است.
خطیب جمعه موقت هیرمند تصریح کرد: ماه رجب یکی از ماه های پر فضیلت در اسلام است، وقت را نباید در این ماه از دست داد و از تک تک ساعات در این ماه باید استفاده لازم را ببریم.
وی خاطرنشان کرد: خداوند این ماه را بر دیگر ماه ها گرامی داشته است ، و اجر و پاداش در این ماه را بسیار ارزشمند دانسته است، در برخی از روایان نیز آمده است که یک روز روزه  گرفتن در این ماه بسیاری از عذاب های پس از مرگ را آسان تر خواهد کرد.
حجت الاسلام ظریف صیادی بیان داشت: هر فردی که توانایی روزه گرفتن در شب های اعتکاف را دارد می تواند با ثبت نام در پایگاه های معرفی شده ثواب بسیاری برای آخرت خود ذخیره کند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: جوانان استقبال بیشتری از شب های عزیز اعتکاف داشته باشند، هر ساله در برگزاری این مراسم ما شاهد حضور 90 درصدی جوانان در مساجد اعتکاف هستیم که این خود بسیار قابل توجه است.
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 426799
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی