۰
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
خطیب جمعه موقت هیرمند:

دشمن از گردهمایی اربعین حسینی(ع) وحشت دارد/آل سعود مایه ننگ اسلام است

خطیب جمعه موقت هیرمند گفت: دشمن امروز از گردهمایی بزرگ اربعین ترس و وحشت دارد.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛ حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی امام جمعه موقت شهرستان هیرمند در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مصلی الغدیر برگزار شد گفت: خانواده یکی از مهمترین نهاد های جامعه است .
وی افزود: اگر نهاد خانواده سالم بماند جامعه سالم خواهد ماند، جامعه همانند دریایی است که جویبارهای مختلفی وارد آن می شود اگر این جویبارها آب شور وارد دریا کنند دریا نیز شور می شود لذا اگر به خانواده توجه داشته باشیم قطعا جامعه سالم خواهد بود.
خطیب جمعه موقت شهرستان هیرمند تصریح کرد: مردم بار دیگر در 13 آبانماه با حضور پر رنگ و با شکوه خود تکلیف دینی و انقلابی خود را به جای آوردند و نشان دادند که حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند.
وی ضمن اشاره به تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر پست و مقامی در دست هر مسئول امانتی است که باید ضمن سالم نگه داشتن این امانت در آن خیانت نیز نشود.
حجت الاسلام ظریف صیادی تصریح کرد: اگر در هر یک از پست های مدیریتی خدمت به مردم را در دستور کار قرار دهیم، در هنگام رفتن مردم قطعاً ناراحت و نگران خواهند شد؛ اما اگر از این پست مدیریتی سواستفاده شود، همه ی اقشار جامعه از رفتن آن مدیر خوشحال خواهند بود.
وی ادامه داد: لذا هر یک از مدیرانی که در راس یک پست مدیریتی قرار دارند، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
خطیب جمعه موقت هیرمند بیان داشت: دشمن امروز از گردهمایی بزرگ اربعین ترس و وحشت دارد.
حجت الاسلام ظریف صیادی اظهار کرد: نزدیک به 30 میلیون زائر ، پیاده خود را به مرقد سالار شهیدان می رسانند تا عشق و ارادت خود را به آن امام  مظلوم نشان دهند.
وی گفت: امام حسین (ع) امروز متعلق به شیعیان نیست، بلکه فراتر از ادیان است، همانطور که از ادیان های مختلف در مسیر زائران موکب برپا می کنند و از زائران حسینی (ع) پذیرایی می کنند.
خطیب جمعه هیرمند بیان داشت: امروز رژیم آل سعود مایه ننگ اسلام شده است، در ظاهر به عمل به قران فریاد می زنند اما در باطن بر ضد اسلام و قرآن عمل می کنند.
وی ادامه داد: قرآن می فرمایند بزرگترین دشمن اسلام یهودیان هستند، اما امروز مشاهده می شود که تمام دوستی آل سعود با صهیونیست ها است، و اثرات آن،  کشته شدن هزاران نفر در یمن و دیگر کشورها است.
حجت الاسلام ظریف صیادی اظهار کرد: مایه ننگ و شرمساری است که رئیس جمهور یک کشور، را عده ای دیگر تعین کنند، این برنامه ریزی هایی است که عربستان و آمریکا در لبنان دارند ، که مطمعنا بر علیه خودشان استفاده خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 429461
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی