۰
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۶
فرماندار هیرمند:

برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی با متخلفین برخورد قاطع وقانونی می شود

محمد علی پیری گفت: جلوگیری از تصرف حریم ملی از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری و دولت می باشد و جلسات پیشگیری از ساخت و ساز های غیر قانونی و تصرف اراضی هر ماه یک بار برگزار و گزاراشات به فرمانداری اعلام شود.
فرماندار هیرمند
فرماندار هیرمند
به گزارش ندای هیرمند؛‌جلسه پیشگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی و تصرف اراضی ملی با حضور فرماندار،بخشداران ومدیران دستگاهای اجرایی در محل فرمانداری شهرستان هیرمند برگزار شد.

محمدعلی پیری فرماندارشهرستان هیرمند دراین جلسه گفت: فرمانداری و مسئولین دستگاهای مربوطه مکلفند برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی با متخلفین برخورد قاطع وقانونی داشته باشند.

وی افزود: بخشداران و شوراها در این زمینه نظارت جدی و بیشتری داشته باشند و از ظرفیت دهیاران برای سوق دادن مردم به سمت قانون مداری استفاده کنند.

فرماندار شهرستان هیرمند بیان داشت: جلوگیری از تصرف حریم ملی از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری و دولت می باشد و این جلسات هر ماه یک بار برگزار و گزاراشات به فرمانداری اعلام شود.
کد مطلب: 424694
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی