۰
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
فرماندار هیرمند:

بازارچه مرزی میلک رونق اقتصادی ایجاد کرده است/هدف، فروش سوخت و توزیع درآمد آن در بین مردم است

محمدعلی پیری تصریح کرد: شرایط اقتصادی و بین المللی سختی را پشت سر گذرانده ایم، تلاش ما بر این اساس است که سوخت بفروشیم و سود حاصل از آن را بین خانوارها توزیع کنیم.
فرماندار هیرمند
فرماندار هیرمند
به گزارش ندای هیرمند؛ فرماندار شهرستان هیرمند در جلسه کمیته تخصصی اشتغال و ستاد راهبردی مدیریت اقتصاد مقاومتی گفت: بازارچه مرزی میلک یکی از بازارچه های فعال استان سیستان و بلوچستان است که در آمارهای اقتصادی بازارچه مرزی میلک در رتبه اول قرار دارد  و باعث ایجاد رونق در منطقه شده  و همچنین در پروژه عظیم لوله گذاری آبیاری دشت سیستان اتفاق خوب و مثبتی که در این زمینه رخ داده این است که ما توانسته ایم نیروی مورد نیاز پروژه را از خود منطقه تامین کنیم.

محمدعلی پیری تصریح کرد:  شرایط اقتصادی و بین المللی سختی را پشت سر گذرانده ایم، تلاش ما بر این اساس است که سوخت بفروشیم و سود حاصل از آن را بین خانوارها توزیع کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت ناشی از قهر طبیعتی که داشتیم با کوچکترین فرصتی شغل ایجاد کرده ایم  و در قسمت جنوبی و میانی شهرستان که زمین اجازه داده است به کمک دوستان و مردم  طرحهای داده شده، چاهک نصب شده و کمک های انجام داده اند و امکاناتی هم فراهم کردند، مانند استخرهای پرورش ماهی، پرورش انگور یاقوتی و یونجه کاری که یک کاری ذنجیره ای زیبا صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان هیرمند اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام رحمت الله علیه با توانمندی که دارد میتواند جامعه خود را تحت پوشش قرار دهد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425682
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی