۰
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵
فرماندار هیرمند:

دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شوند

محمد علی پیری در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: تجلیل از معلمان و دانش آموزان نمونه روحیه تدریس و تحصیل را در آنها افزایش میدهد .
فرماندار هیرمند
فرماندار هیرمند
به گزارش ندای هیرمند، محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: تقویت بنیه علمی و ایجاد زمینه افزایش سطح علم و دانش برای دانش آموزان، رسالت و وظیفه شورای آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به اهمیت جذب کودکان بازمانده از تحصیل بر شناسایی و جذب مجدد دانش آموزانی که تحصیل را رها کرده اند تاکید کرد و افزود: دانش آموزان هیرمندی از ضریب هوشی و استعدادهای بالایی برخوردارند، قبولی تعدادی از دانش آموزان شهرستان در دانشگاه ها و کسب رتبه های قابل توجه در آزمون های سراسری دانشگاه های کشور و همچنین راهیابی به دبیرستان های دانشگاه و نمونه، تنها بخشی از استعدادهای دانش آموزان هیرمندی است که باید تلاش شود زمینه ی ادامه ی تحصیل برای آنان فراهم شود.
پیری  همچنین افزود:  بازدید اعضای شورای آموزش و پرورش از مدارس بمنظور بررسی مسایل و مشکلات این آموزشگاه ها از اهداف برگزاری شورای آموزش و پرورش شهرستان در مدارس  است.
پیری بر برگزاری کلاسهای تقویتی و تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر تاکید کرد و بیان داشت: تجلیل از معلمان و دانش آموزان روحیه تدریس و تحصیل را در آنها افزایش میدهد .
وی گفت: اجرای طرح روستا مرکزی و انجام ایاب و ذهاب برای دانش آموزان دختر در شهرستان، و ایاب و ذهاب دانش آموزان پسر  با توجه به دوری مسافت برخی روستاها، مورد تاکید است.
کد مطلب: 425896
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی