۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷

آسفالت راه روستایی در شهرستان هیرمند با اعتبار سه میلیارد تومان

ویژه برنامه های چهار مین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان هیرمند برگزار شد.
ر
ر
 به گزارش ندای هیرمند؛ویژه برنامه های چهار مین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان هیرمند برگزار شد.
محمد علی پیری فرماندر شهرستان هیرمند گفت: در چهارمین روز از هفته دولت دو پروژه اداره راه و شهرسازی و اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان با اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان هیرمند افزود: آسفالت راه روستای کتمک به قرقری به طول پنج کیلومتر با اعتبار یک میلیارد تومان توسط اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان آسفالت گردیده بود که امروز افتتاح شد.
پیری بیان داشت: همچنین آسفالت راه روستاهای دولت آباد،مولوی دوستمحمد،پسندخان،سیادک و نهنگی خانی عباس با طول ۶/۵ کیلومتر با اعتبار سه میلیارد تومان توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند آسفالت شده که امروز به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: در بخش راه سازی و آسفالت در سطح روستاهای شهرستان خدمات خوب و ارزنده ای به مردم در دولت تدبیر و امید ارائه داده شده است.
فرماندار هیرمند به جلسات پرسش و پاسخ در مساجد شهرستان برای پیگیری مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: در سه روز از هفته دولت هر شب در یک مسجد جلسات پرسش و پاسخ مسئولین و مردم جهت روشن سازی فعالیت ها و شندین سوالات مردم برگزار شده است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428544
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی