۰
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
در اولین روز از هفته دولت در شهرستان هیرمند؛

بهره برداری و افتتاح سه پروژه با اعتبار 247 میلیون تومان

ویژه برنامه های اولین روز از هفته دولت در شهرستان هیرمند با حضور فرماندار و مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان برگزار شد.
ب
ب
 
به گزارش ندای هیرمند؛ محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در حاشیه این برنامه ها گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از طرح شمیم ایثار و زندگی نامه شهیدان در محل فرمانداری و اداره تامین اجتماعی شهرستان هیرمند رونمایی شد.
وی افزود: همچنین به همین مناسبت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس مزار شهدای گمنام شهر دوستمحمد غبارویی و عطر افشانی شد.
فرماندار شهرستان هیرمند بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های فرهنگ ایثار و شهادت در هفته دولت دیدار با خانواده شهدا می باشد، که به همین مناسبت امروز تمامی مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان با خانواده شهید معظم علم مرداقلی دیدار کردند.
پیری در ادامه اذعان داشت: اگر شهدا نبودند امروز اینگونه امنیتی را شاهد نبودیم و اگر رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا نبود امنیت و آسایشی را که داریم هم وجود نداشت.
وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های امروز بهره برداری از دو واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتبار پنجاه و پنج میلیون تومان در شهر دوستمحمد بود.
فرماندار شهرستان هیرمند افزود: همچنین در امروز خانه بهداشت روستای سرگزی از توابع بخش مرکزی شهرستان با زیربنای صد متر مربع و با اعتبار صدو هفتاد و پنج میلیون تومان برای خدمات رسانی به مردم این روستا افتتاح شد.
وی خاطرنشان کرد: یک باب استخر بتنی پرورش ماهی با اعتبار هفده میلیون تومان برای کمک به معیشت و ایجاد اشتغال پایدار یک خانواده در روستای ابراهیم آباد مورد بهره برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428489
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی